The Old Skool

Naais...

- ik denk dat het nog beter zou worden als je wat langere melodie maakt als een 1 bar loop..
- Of wat wat meer afwisseling maakt qua drums, drum roll, gate van je hi hats varieren etc.. minder statisch maken als enkel boem-tss-boem-tss

Kloipt, was ff live aan het jammen op m'n Oxi One, dus idd 1bar en alles met de vingers, als ik het ooit m'n Cubase in prak dan borduur ik er wel verder op :D
Maar vond de vibe wel lekker dus denk ff delen...

Goed arrangement, leuke track. Herkenbare elementen, maar dat was het idee denk ik :) Drums mogen voor mijn smaak nog wat 'dirtier' zijn, misschien met saturation oid.

Hey, ik snap zeker je vibe, maar tis net te karig uitgewerkt om echt vet te worden. Er zitten dus zeker goede elementen in, maar deze track kan met een beetje extra werk echt nog wel beter (maar snap ook dat je daar soms gewoon geen zin in hebt, lekker muziek maken is ook gewoon prima…)

Thnx, alles is live
je hoort de RD-9, TORAIZ AS-1 & SP-16 (voor de vocal) en OB-6
drums sequenced op de RD-9, bass en chord op de Oxi one, vocal live getriggerd en mutes en filters live gedraait.
zo maak ik tegenwoordig jams/tracks, niet te lang over nadenken, pak het moment en finish op je piek.
ik save de meeste patterns wel, maar merk wanneer ik het in DAW wil uitwerken de spontaniteit weg ebt en ik moet waken voor kazigheid.
dus misschien nog een keer overdoen als nieuwe take een paar zaken automaten maar dat is het dan ook wel.
en ik weet dat het dan niet perfect is maar het is het moment grijpen wat telt (voor mij dan)

Back