Gloomy - Straight From The Source (Jay30k Remix)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Duik in de schaduwrijke onderwereld van fastfood-folklore met "Gloomy – Straight From The Source (Jay30k Remix)."

De Nederlandse producer Jay30k uit Holland geeft deze duistere track een nieuwe vorm en mixt ijle, onheilspellende beats met lyrics die de mysterieuze aantrekkingskracht van de ongrijpbare McRib ontrafelen. Wat begint als een speelse mijmering over seizoensmenu’s verandert al snel in een ijzingwekkende onthulling over verborgen ingrediënten en de eindeloze cyclus van consumptie. Maak je klaar voor een remix die terugbijt, want soms is de waarheid het enige dat écht op het menu staat.

Gratis download op SoundCloud:

Coole video op YouTube:

Link naar de originele track met BrainRotReels en een volledig artikel over dit onderwerp:

Gratis HQ Jay30k-ear-candy downloads op BandCamp:

Gloomy - Straight From The Source (Jay30k Remix) Lyrics

You ever wonder why the McRib fades out of sight?
Why it comes and goes at random every single night?
’Cause it ain’t pork at all, we shape it on the line,
Fresh from the source, pressed perfect every time.

Look at these beauties, flawless and clean,
No pig alive makes ribs this lean.
Taste what you love, the secret unseen,
You are what you eat… if you know what I mean.

No really, listen—there’s something you should know:
We never said what kind of ribs we let it show.
Not from a barn, and not from any pen,
You’ve tasted them before… you’ll taste them once again.

You are what you eat… if you know what I mean.

In every secret recipe, there’s someone left behind,
A little piece of yesterday the diners never find.
Seasoned, shaped, and served before the truth can be unfurled,
Take a bite and join the batch… welcome to the world.

You are what you eat…
Stack ’em and sauce ’em, slow on the heat,
Round after round ’til the cycle’s complete.

Every disappearance means a fresh-made crew,
The McRib comes back… when we’re done with you.

Bedankt om hiernaar te luisteren! Erik heeft echt geweldig werk geleverd in het proberen uitleggen van deze realiteit. :)

Gloomy.

:koffie:

#Gloomy #Jay30k #StraightFromTheSource #McRibMystery #FastFoodFolklore #DarkMusic #CyberpunkBeats #HauntingRemix #EerieSoundscapes #UndergroundProducer #DutchProducer #HollandBeats #ExperimentalBass #AltElectronic #ShadowVibes #MusicThatBitesBack #TruthOnTheMenu #WeirdCoreMusic #PhilosophyInMusic #AudioLore #SoundtrackToTheAbyss #DarkElectronica #BassWitchcraft #SonicRitual #OccultBeats #MindbendingMusic #RemixCulture #SoundCloudRelease #BandcampFinds #YouTubeDiscovery

Lekker nummertje hoor!

Dank je wel, @Boppeaux 8~

Ik word er zowaar nog steeds emotioneel van. Wij hebben ook al samen een EP gemaakt, gratis te downloaden in HQ, àls je wil natuurlijk.

Thx again man !!

Ja dat hoor je meteen. Wel een slimme text, dat is leuk, maar zang en instrumentaal kan het me niet boeien. Een rehash (maar dát is AI nou eenmaal) van alle clichés.

En met de deze preset klinkt alles als het bastaardkindje van Nickleback en Linkin Park.

Ja dat hoor je meteen. Wel een slimme text, dat is leuk, maar zang en instrumentaal kan het me niet boeien. Een rehash (maar dát is AI nou eenmaal) van alle clichés.

En met de deze preset klinkt alles als het bastaardkindje van Nickleback en Linkin Park.

Haha, Jay gedient je van een antwoord:

"Hij lijkt niet goed te begrijpen waar hij over spreekt. Zonder ervaring met professionele studio’s is het ook lastig om te weten hoe hybride productie echt werkt. Presets veranderen daar niets aan, het blijft mijn eigen stem en mijn eigen expressie. Vergelijkingen met Linkin Park slaan dus nergens op. Iedereen heeft zijn eigen pad en niveau van inzicht."
en
Zeg er maar bij dat ik muziek maak op PC's voordat Windows er was. Heb de hele shit meegemaakt, samen met de tegenstellingen: "Je maakt muziek op een synthesaiser, je maakt muziek op een computer, je DJ'ed met CD's"
en
Zit nog niet bij dat- Suno Studio- Fl Studio- Stems bewerkingen- Gitaar spelen- Zelf zingen, en "persoonlijke unieke persona" (dus m'n eigen stem) eroverheen als de moderne "autotune"- Waar nodig nog synth, drums, ect toevoegen

Nou nou :dubbel:

:luv:

En dan vind ik persoonlijk dat ik deze wil delen, en toen bestond er nog geen AI. Jay is een Meester in de muziek, hij heeft me al entertaint met een livingconcert :)

AI bestond toen wel hoor
😉
Suno was toen nog in de V1 - 30 seconde liedjes fase

Ik heb de track ook geluisterd maar die is ook voor mij helaas teveel AI generated om er iets zinnigs over te kunnen zeggen.
Ja, je hoort dat het gewoon perfect klinkt, maar zo klinken alle tracks van Jay. :okdan:

Jay30 is gewoon Gloomy’s promt alter ego :D

Vind het prima als je met AI loopt te kutten, maar doe er niet zo geheimzinnig over.

Misschien wordt het toch eens tijd voor een AI subforum? Vond wat je vroeger deed met FLStudio en loops veel leuker. Dat had een Gloomy Vibe, dit is zo kazig generiek als de pest.

Dan raad ik je effe aan te luisteren naar mijn nieuw album, geen enkele AI gebruikt, behalve..

Alter ego.. tuurlijk, dat ik daar niet op gekomen ben :dubbel:

Back