Ambient Online Compilation Volume 16 (incl. twee Droomsfeer tracks)

Droomsfeer

Stamgast
Ambient Online Compilation Volume 16.jpg

Dit is het 28e compilatiealbum dat exclusief is gemaakt door de leden van de ambient muziekproducenten website, ambientonline.org. Ambient Online is de meest actieve forum gebaseerde community voor ambient muziekproducenten en liefhebbers op aarde.

De nummers 12 en 18 van dit album, Deep Space en Pathfinder, zijn gemaakt door mijzelf. Het is de eerste release van muziek, buiten mijn eigen website om, dus een mijlpaal in de geschiedenis van Droomsfeer.
De track Pathfinder eindigde eerder dit jaar al hoog in de jaarlijkse Synthforum Contest. :okdan:

Het album is gratis te downloaden via Bandcamp:
Veel luisterplezier, en laat natuurlijk eventjes weten wat je favoriete tracks van het album zijn.

mooie tracks hoor van jou, ik vind met name deep space echt er boven uit springen, super ruimtelijk afgemixt vind ik die. Mooi!

mooie tracks hoor van jou, ik vind met name deep space echt er boven uit springen, super ruimtelijk afgemixt vind ik die. Mooi!

Ik hoor geen ruimtelijke afmixing ,maar een overbekende algo die in de H-8000 zit (en ook in de Orville),en die doet exact dat wat je hoort ;)

Ik hoor geen ruimtelijke afmixing ,maar een overbekende algo die in de H-8000 zit (en ook in de Orville),en die doet exact dat wat je hoort ;)
Nee, dat klopt niet. Wat je hoort bij Deep Space, staat in het onderstaande lijstje.

Instrumenten: Moog Mother-32, Moog Subharmonicon, Roland MC-707
Roland MC-707 synthesizer presets: Dark Night Pad, Dawn Voices, Grain Split, Humble Sine Lead, Soft Sine Vox, Wavetable Vox
Geluidseffecten: Boss DC-2W, Boss DD-8, Boss RV-6, Boss TE-2, Valhalla Supermassive

Audio mastering is gedaan met iZotope Ozone 9 Elements.

Mooie site.:okdan:
Mooie ambient!:okdan:

Daar waren ze al in de jaren 70 mee bezig.
Ruimtelijke stereo... een soort van Dolby surround.
dat vergt veel werk...
Tombita en Jarre waren er al mee aan het experimenteren...(live):okdan:

Al met al, mooie producties...:okdan:

Nee, dat klopt niet. Wat je hoort bij Deep Space, staat in het onderstaande lijstje.

Instrumenten: Moog Mother-32, Moog Subharmonicon, Roland MC-707
Roland MC-707 synthesizer presets: Dark Night Pad, Dawn Voices, Grain Split, Humble Sine Lead, Soft Sine Vox, Wavetable Vox
Geluidseffecten: Boss DC-2W, Boss DD-8, Boss RV-6, Boss TE-2, Valhalla Supermassive
Dat is dan best goed gelukt!

Back