flyweight
SinOsc.kr([1, 3]).exprange(100, 2e3)
hey ik heb hem in elkaar gehad maar 1 kanaal had hiss en hum. het rechter kanaal. links was fluister stil.
ik ga de bekabeling opnieuw doen.
ik ga de bekabeling opnieuw doen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Auw... dat is meer dan ik hoopte er aan uit te geven. Dan komt 'ie iets lager op mijn prioriteitenlijst te staan.@NorthernLightX kwa kosten kom je op ongeveer 1200 euro aan matariaal.
| Product | Model | Quantity | Price | Total |
| Slim Line 02/350 2U 4mm SILVER | 1SL02350B | 1 | 69.00€ | 69.00€ |
| Cover SLIM LINE 350 fully vented in iron in substitution | 3SL0103350ASOLES | 1 | 5.00€ | 5.00€ |
OK, dat is die drive/colour knop die je hebt gemaakt. Ik heb dat als optie overwogen, maar ik las dat de LA-2A standaard geen "mooie" oversturing geeft, en dat je - als je mooie oversturing wilt - dan andere buizen moet nemen. Ik ben tegelijkertijd met een Pultec build bezig en daar komt een buizen eindtrap in die daar beter voor geschikt is. Dus ik laat de LA-2A gewoon "clean".nee de sidechain heb ik ook als pot op de pcb.
het gaat om bias weerstanden voor de pre buizen.
Aan de tanden te zien zijn dit houtboren?met die ronde VU's is het makkelijker zelf te doen.
Hiermee kun je ook de XLR io's met boren.
Bekijk bijlage 3821030