Fabian Murillo
Nieuwkomer
Hierbij verkoop ik mijn volledig werkende AKAI S612 sampler + MD280 (helaas kan ik op dit moment de powercord niet vinden maar heb hem wel uitgetest met de powercord van de AKAI AX60), diskettes kan ik voorlopig ook niet vinden.
Mocht ik achteraf de diskettes vinden stuur ik ze op mijn kosten gratis op.
Ik wil eerst leden van dit forum de kans geven voordat ik het eventueel aan een handelaar verkoop die het dan aan woekerprijzen doorverkoopt.
Alles werkt, enkel zoals je op de foto ziet ontbreekt er aan 2 knobs een gekleurde 'vulling'. Op een paar gebruiksporen na zien ze er zo goed als nieuw uit.
Afhalen en verzenden mogelijk maar ik verkies liever afhalen zodat je de toestellen kan bezichtigen.
Als het moet verzonden worden moet ik eerst kijken hoeveel het kost voordat ik daar een prijs kan opplakken.
Prijs is 700 euro en kan nog lichtjes over onderhandeld worden.
Mocht ik achteraf de diskettes vinden stuur ik ze op mijn kosten gratis op.
Ik wil eerst leden van dit forum de kans geven voordat ik het eventueel aan een handelaar verkoop die het dan aan woekerprijzen doorverkoopt.
Alles werkt, enkel zoals je op de foto ziet ontbreekt er aan 2 knobs een gekleurde 'vulling'. Op een paar gebruiksporen na zien ze er zo goed als nieuw uit.
Afhalen en verzenden mogelijk maar ik verkies liever afhalen zodat je de toestellen kan bezichtigen.
Als het moet verzonden worden moet ik eerst kijken hoeveel het kost voordat ik daar een prijs kan opplakken.
Prijs is 700 euro en kan nog lichtjes over onderhandeld worden.