Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hey Thanx manKlinkt erg fijn en wat een sound!

Heerlijke flow / groove! Leuk om te lezen dat je de MX-1 "werkend" hebt gekregen. Ben er zelf erg tevreden over.
Echt een waanzinnig ding.. maar zo complex..Ja, die M3 is echt leuk. Alleen net als die Jupiter X(m) een beetje onhandig te syncen in een midi setup. Je kunt die module ook eruit halen, dan is het wat compacter.. en die akkoorden inspelen of proggen per 'multi program'.. Je zit alleen na het switchen van die 'multi programs' weer met het feit dat je em een midi trigger moet geven via een sequencer om in sync te zitten met de rest van je midi clock, net zoals die Jupiter X(m).Leuke live demo van de Korg.
Ho, ja...Het verborgen schip; Wie heeft er nog een Prophecy of een Radias?
Waar ik nieuwsgierig in ben is een live demo van de Roland Jupiter MX.![]()
Oh en daarbij kun je ook gridstijl drums proggen en sequencen.. display is wat klein maar het kan..
Ik geloof dat de tekst niet in de juiste kleur werd weergegeven..Ja, zeg...
Dat artificial Intelligence in die arpeggio's zitten.
Die I-Arpeggio...
Roland Quote:
'je input - noten, ritmes, frasen - en creëert er complementaire
drumpartijen, baslijnen, akkoorden en arpeggio's mee.
Hij werkt simultaan op elk van de vijf parts van de JUPITER-Xm.'
Da's idd vrij nieuw...
Zou de nieuwe Fantom reeks dat ook hebben?ok hebben?
Damm! verkeerde kleur copy/paste gedaan...Ik geloof dat de tekst niet in de juiste kleur werd weergegeven..

Heb de v-synth xt via de dgitale poort aangesloten, werkt top.Ja, die M3 is echt leuk. Alleen net als die Jupiter X(m) een beetje onhandig te syncen in een midi setup. Je kunt die module ook eruit halen, dan is het wat compacter.. en die akkoorden inspelen of proggen per 'multi program'.. Je zit alleen na het switchen van die 'multi programs' weer met het feit dat je em een midi trigger moet geven via een sequencer om in sync te zitten met de rest van je midi clock, net zoals die Jupiter X(m).
Ik heb in mijn M3 wel een Radias board zitten.. maar die mist dacht ik de arp feature die op de Radias module zit..
Voor die Jupiter X(m). Zoek op 'Jupiter iArp' op Youtube. Je kunt in een 'Scene program' bepalen welke van de geluiden, en hoe worden aangestuurd.. ook kun je drums toevoegen. Deze drums en hoe de Arp zich gedraagt kun je beïnvloeden met je speelstijl. Ik gebruik de drums in een setup heel subtiel, kun je ook instellen maar het is een leuke performance synth..Oh en daarbij kun je ook gridstijl drums proggen en sequencen.. display is wat klein maar het kan..