Nederlandtalige handleiding cubasis VST

EnTrancer

Ingeburgerd
He luitjes,

Ik ben nieuw hier.
Ik heb van de week cubasis VST 3.0 gekocht en ik heb niet echt veel verstand van MIDI. Ik vroeg mij af of er iemand weet waar ik op internet een nederlandstalige handleiding van cubasis VST 3.0 kan opvragen. Aangezien de engelstalige handleiding iets te ingewikkeld is voor mij :)
In de winkel hebben ze wel een nederlands-talige handleiding voor cubase VST, maar kan ik die ook gebruiken voor cubasis VST of is cubase heel anders als cubasis?

bvd, :)

Ik heb t boek gekocht :robert jansen Cubase vst Muziek maken met de computer. Volgens mij is basis3 qua dit boek niet heel anders als cubase vst 5. Maar ik durf dit niet te zeggen

Die heb ik ook net binnen, staat veel info in waar je iets aan hebt. Goed boek !

Werken met Cubase

Werken met Cubase

Je kan ook altijd de reeks 'Werken met Cubase' kopen, kosten niet zo veel dacht ik. (zo'n 10 EUR of zo) Normaal kan je die wel vinden in je favoriete muziekzaak en/betere boekhandel. Bij ons kan je ze zelfs ontlenen bij de bibliotheek.

Je kan ze ook rechtstreeks bestellen op de site van Interface

Heb zelf deze boekjes niet, dus over de kwaliteit ervan kan ik niets vertellen. Misschien zijn er andere leden die wel een of meerdere boekjes hebben?

Back