Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dankje!Fucking lekker joh!

Yep. Die komen inderdaad heel bekend voor.Stabs The X-Static Goldmine sample cd van Polestar Magnetics .. that's early 90's
Haha nee ik heb hem helemaal zelf gemaakt. Ik kom zelf trouwens uit '91 en heb altijd een zwak gehad voor bijna alles waar de klassieke stabs in zitten. Vind het ook tof om te zien dat ze weer een beetje aan het terugkomen zijn (of zijn ze nooit echt weg geweest?). De stab die ik gebruikt heb komt inderdaad voor in The X-Static en ook wel andere samplepacks. Ik ken hem als de "House of Venus" stab.Jeetje. Dit zou inderdaad zo in de hoogtij dagen v/d Techno uitgekomen kunnen zijn zeg! Of is het stiekem gewoon een oude plaat van iemand anders uit 1991, ha ha? Dit is overigens inderdaad nog net zo hard dat het voor klassieke Techno door kan gaan. Harder kan voor de liefhebber maar dan zou je het wel hardcore moeten gaan noemen.
Hoe heb je 't gemaakt? Met hard- of software? Ik neem aan een 909 voor de drums? Die stabs hoorde je in elk nummer in 1991. Wat was dat ook al weer? Een sample v/e bekende synth? Welke break beats heb je gebruikt? De welbekende Amen- en Funky Drummer-breaks hoor ik niet.

*kuch* er gaan geruchten dat oude sample-cd's ook op archive.org rondhangen.Yep. Die komen inderdaad heel bekend voor.
Stabs The X-Static Goldmine sample cd van Polestar Magnetics .. that's early 90's