Dr. RiPsaw Ouwe rot Lid sinds 1 februari 2002 Berichten 1.870 Locatie in een huis 3 april 2022 #1 Ik hoor het graag als je een Strymon BigSky the koop hebt of weet.
Myura Stamgast Lid sinds 12 oktober 2015 Berichten 286 Locatie Waar het weer heel anders is dan in de rest van NL 7 april 2022 #2 Heb je deze al gezien? ≥ Strymon BigSky — Effecten — Marktplaats Het pedaal heeft weinig introductie nodig. Prachtig reverb pedaal. Geen klittenband aan de onderkant en zelfs het plastic zit nog op het schermpje. www.marktplaats.nl
Heb je deze al gezien? ≥ Strymon BigSky — Effecten — Marktplaats Het pedaal heeft weinig introductie nodig. Prachtig reverb pedaal. Geen klittenband aan de onderkant en zelfs het plastic zit nog op het schermpje. www.marktplaats.nl
Dr. RiPsaw Ouwe rot Lid sinds 1 februari 2002 Berichten 1.870 Locatie in een huis 10 april 2022 #3 Myura schreef: Heb je deze al gezien? ≥ Strymon BigSky — Effecten — Marktplaats Het pedaal heeft weinig introductie nodig. Prachtig reverb pedaal. Geen klittenband aan de onderkant en zelfs het plastic zit nog op het schermpje. www.marktplaats.nl Zie meer... Ja, helaas wilde de verkoper 'm toch zelf houden. In ieder geval bedankt voor het doorgeven!
Myura schreef: Heb je deze al gezien? ≥ Strymon BigSky — Effecten — Marktplaats Het pedaal heeft weinig introductie nodig. Prachtig reverb pedaal. Geen klittenband aan de onderkant en zelfs het plastic zit nog op het schermpje. www.marktplaats.nl Zie meer... Ja, helaas wilde de verkoper 'm toch zelf houden. In ieder geval bedankt voor het doorgeven!
Myura Stamgast Lid sinds 12 oktober 2015 Berichten 286 Locatie Waar het weer heel anders is dan in de rest van NL 10 april 2022 #4 Dat is jammer. Het viel me al op dat de BigSky daarna snel weg was. Ik vroeg me inderdaad af of het gelukt was, nee dus. Succes dan nog!
Dat is jammer. Het viel me al op dat de BigSky daarna snel weg was. Ik vroeg me inderdaad af of het gelukt was, nee dus. Succes dan nog!
Myura Stamgast Lid sinds 12 oktober 2015 Berichten 286 Locatie Waar het weer heel anders is dan in de rest van NL 11 april 2022 #5 Nou, nog eentje... Wellicht heb je met deze meer geluk ≥ Strymon BigSky — Effecten — Marktplaats Hierbij bied ik mijn Strymon BigSky aan. Hij is minder dan een jaar oud en aangeschaft bij Bax-shop. Factuur is aanwezig en kan erbij geleverd www.marktplaats.nl
Nou, nog eentje... Wellicht heb je met deze meer geluk ≥ Strymon BigSky — Effecten — Marktplaats Hierbij bied ik mijn Strymon BigSky aan. Hij is minder dan een jaar oud en aangeschaft bij Bax-shop. Factuur is aanwezig en kan erbij geleverd www.marktplaats.nl