Even voorstellen.....

Powerkeys

Nieuwkomer
Ik ben Lex, en al sinds mijn jeugd bezig met muziek.
Begonnen op een Philicorda orgel, en daarna overgestapt op keyboards, en heb er meerdere gehad.
Helaas is het keyboard-Forum end of life, en wil toch wat onder de toetsenmensen blijven....
Ben ook lid op het keyboard forum in de USA.
Momenteel heb ik een Yamaha PSR 9000, en een Korg01/W Pro synthesizer.
De Korg staat bij mijn zoon, om de backlight, en wat schakelaars te vervangen. Dat is een hobby van hem en hij weet erg veel van Synthesizers, en ook zeer actief met software wat muziek betreft.
Als de Korg weer helemaal in orde is zal hij waarschijnlijk op een later moment verkocht worden.
Daarnaast speel ik drums en percussie.
Voor de liefhebber, ik heb een Roland TD 20X, en speel wekelijks op een Premier Signia akoestische set in een Praise band.
Ik weet dus meer van keyboards, met name de Yamaha's maar wie weet....ik kan altijd bijleren....

Ten eerste, Lex: welkom!
De Korg staat bij mijn zoon, om de backlight, en wat schakelaars te vervangen. Dat is een hobby van hem en hij weet erg veel van Synthesizers, en ook zeer actief met software wat muziek betreft.
Jij mazzelaar jij! Er is zoveel geweldig oud spul, maar je moet het wel weten te repareren.
Daarnaast speel ik drums en percussie.
Wederom: jij gezegende man jij! Ik ben jaloers. Ik wou dat ik de motoriek ervoor had. ;)

Bedankt voor het welkom. De Philicorda, dat is echt lang geleden....
Zoals gezegd, mijn zoon heeft het repareren van synthesizers als hobby, en ik zelf heb enkele oude Yamaha keyboards kunnen repareren.
Wat drums betreft.....dat is toch mijn overall passie, maar ik wil de toetsen ook weer eens beter gaan leren te bespelen..

Laatst gewijzigd:

Misschien kan ie ook even een account maken en meedoen met de club ?!

Misschien kan ie ook even een account maken en meedoen met de club ?!
Het zou maar zo kunnen dat hij dat wel heeft.......zal hem eens een keer vragen...

Om hier op terug te komen....Hij heeft geen account.
De Korg staat nog bij mijn zoon, helaas is het binnengekomen backlight net te klein voor de Korg.
Mochten er mensen hier op het forum belang hebben bij deze Korg, hij gaat waarschijnlijk in de verkoop.

Back