April blijkt een productieve maand. Naast de collabs track met @buis ook deze track nog af kunnen maken. Rustige beats van jazz samples (12 bit) met piano en een melodie lijn voor wat extra vibes. W.b.t. het afmixen het richting lo-fi proberen te brengen.
Op 2 minuten wordt ie prachtig, die vinyl-effecten zijn ook vrij inventief. De snares zou ik nog meer variatie geven, want ze komen nogal prominent over. Leuke en entertainende track overall!
Op 2 minuten wordt ie prachtig, die vinyl-effecten zijn ook vrij inventief. De snares zou ik nog meer variatie geven, want ze komen nogal prominent over. Leuke en entertainende track overall!
Hou wel van de lo fi drums. Voor mij was het stuk aan het einde 3:20 het sterkst, ik kan me voorstellen dat die afwisseling wat prominenter kan zijn in het arrangement
Hou wel van de lo fi drums. Voor mij was het stuk aan het einde 3:20 het sterkst, ik kan me voorstellen dat die afwisseling wat prominenter kan zijn in het arrangement
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.