Solar Circle - Falling In Love

Bahamut

yip yip
Nieuwe track gemaakt. Genre: elektronisch :)
Is een opdrachtje voor de opleiding Sound Education (onderdeel elektronische muziek productie).
Je kreeg een pakket aan sounds maar alleen het gebruik van de meegeleverde vocals was verplicht.... die heb ik lekker opgeknipt om er een andere tekst van te maken en m'n eigen muziek erbij gezet.
Verder wilde ik wat origineels doen qua ritme en is het 5/4 maatsoort geworden (de break is in 4/4).
De drums zijn losse samples, de synth sounds grotendeels Spire en de piano komt uit Steinberg Verve.

Best een aardige track. Ik vind de vocal erg droog en er niet zo bij passen. Je moet er iets meer mee doen, denk ik. Zo op het eerste gehoor past het wel bij de track, maar je hoort dat de vocal geen onderdeel van de track is, zeg maar. De vocal en muziek mag meer een geheel worden.

Ik zelf zou er flink wat effecten op gooien, maar misschien was de opdracht om de vocal zo droog mogelijk te gebruiken.

Dank voor de comments!
Weet niet voor afluistering je hebt Seva maar er zit een tamelijk gigantische reverb op de vocals. :D

Weet niet voor afluistering je hebt Seva maar er zit een tamelijk gigantische reverb op de vocals. :D

Gigantisch? :-) Een beetje. Het mag veel dikker, vind ik. :-) Een mooie stereo-delay en chorus erop zou niet misstaan.

Nieuwe track gemaakt. Genre: elektronisch :)
Is een opdrachtje voor de opleiding Sound Education (onderdeel elektronische muziek productie).
Je kreeg een pakket aan sounds maar alleen het gebruik van de meegeleverde vocals was verplicht.... die heb ik lekker opgeknipt om er een andere tekst van te maken en m'n eigen muziek erbij gezet.
Verder wilde ik wat origineels doen qua ritme en is het 5/4 maatsoort geworden (de break is in 4/4).
De drums zijn losse samples, de synth sounds grotendeels Spire en de piano komt uit Steinberg Verve.

Mooi Bahamut:okdan:

groeten van andreos:)

Back