Gibberish | 1001 Nights

Tierelantijn

Gibberish

Bij deze een track waar ik zelf echt heel tevreden over ben. Zal ongetwijfeld niet voor iedereen zijn.
Qua spullenboel, Dreadbox Nyx, Moog GrandMother, Make Noise 0 - Coast en Roland TR6-s gebruikt.
Opgenomen in een Ableton 10 DAW. Geen software instrumenten.

holla tierelantijn,

Ik hoor er wel wat oosters in,maar misschien een tempo wisseling!
1001 nachten dan denk je toch ergens anders aan :D dan gaat het snel voorbij.
Maar mooie track hoor:okdan:

Groeten van Andreos.:)

Heel erg mooi, maar wat klinken die hoge tonen nog scherp zeg, kun je ze geen octaafje lager zetten, komt beter uit en doet minder pijn aan de oren. Wellicht hoor je dat zelf niet meer. Succes! :)

Ik heb de track aangepast, ik heb een pitchshifter (whammy pedaal emulatie) gebruikt om de leads een octaaf naar beneden te pitchen, maar met 50% mix ongeveer.

Nice.
Het 'fluitje' rond 2:56 is mij nog te schel.
Mss begrijp ik je niet goed, maar het nummer is bij 2:56 volgens mij al afgelopen? Iig heb ik veel van de schelle geluiden wat minder schel gemaakt.
Heel erg mooi, maar wat klinken die hoge tonen nog scherp zeg, kun je ze geen octaafje lager zetten, komt beter uit en doet minder pijn aan de oren. Wellicht hoor je dat zelf niet meer. Succes! :)
Zoals gezegd schelle geluiden minder schel, ben benieuwd of je er nu wel naar kan luisteren ;D

Mss begrijp ik je niet goed, maar het nummer is bij 2:56 volgens mij al afgelopen? Iig heb ik veel van de schelle geluiden wat minder schel gemaakt.
Euh, ja, dat begrijp ik inderdaad niet.
Ik denk dat ik de tijd niet goed had. Iig was het een resonant fluitje en hij is nu weg!

Back