Feedback op mix (This is our home)

Tierelantijn

Gibberish
Ik ben net verhuisd en heb mijn studio opnieuw ingericht.
Na maanden te werken met software en koptelefoon, heerlijk weer aan de slag met hardware en monitors.
Voor deze track is alles opgenomen met hardware. Het gaat om de Korg Prologue 8, Behringer model D en pro 800, Moog Grandmother en Roland TR6-S.

Ik heb een heel aantal tracks opgenomen en wil deze nu gaan afmaken.
Ik post er vandaag 1 waar ik graag feedback over de mix voor wil. Maar andere feedback/associaties zijn ook welkom!

Oei, ik hoor vooral heel hoog, maar dat is wellicht omdat ik eergisteren aan de oren geopereerd ben, dus mijn beoordelingsniveau ligt niet erg hoog. Wel een chille track. Gloomy.

Mooi track hoor. :okdan:
weer iets anders...
Misschien de drums ietsjes harder (of het hoort zo) maar de drums lijken een beetje verzwolgen te worden door de pads...
Ik weet weinig over deze stijl dus weet ik niet hoe de drums erin wilt hebben hard? zacht?

verder is hij goed opgenomen...

Misschien de drums ietsjes harder (of het hoort zo) maar de drums lijken een beetje verzwolgen te worden door de pads...
Volgens mij vooral door galm, maar dat zal wel bewust zijn. Ik zou een klein beetje (sub)laag uit de bas halen, maar verder weinig mis met de mix wat mij betreft. Aardig nummertje ook, nu nog even afmaken met een echt einde enzo.

Ik zou een klein beetje (sub)laag uit de bas halen, maar verder weinig mis met de mix wat mij betreft.
Idd. Ik hoor dat er niet niet echt een lowcut op de reverb zit. Zou ik wel doen om het allemaal wat minder muddy te maken. Hoewel een beetje natuurlijk best kan, als je dat zo wilt.

Voor de rest aangenaam muziekje hoor. Ik vind het wel cool hoe alles een soort 'ver weg' klinkt en het het gevoel van een grote galmende ruimte schept.

Wel een toffe track maar op mijn koptelefoon lijkt er wel het een en ander te resoneren, vooral als de snare slaat, ik denk dat er teveel sounds hetzelfde spectrum beslaat en het gevolg is dat het zich dan opstapelt in bepaalde gebieden, dat kan je met mixing niet goed verhelpen maar eerder met een andere sound of octave keuze, of filters waar mogelijk.

Goede track🎶🎵 Kwam er later pas achter dat je feedback over de mix wilt. Tijdens het onbezonnen luisteren is mij echter niet opgevallen.

Back