Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik hoop eigenlijk op een bruikbaar sausje, maar ben ook wel weer blij met deze tip haha, is het zo erg?!Gouden tip,koop dit niet (goede raad,heb het gehad),ook niet voor 200euro ofzo...
Dan maar rack-vullingJa ,heel erg,niet doen tenzij je enkel je rack wil vullen.
Ik zal de prijs die ik ervoor wil betalen hierop aanpassen.Ik zou graag het groot studio model willen (als rackvulling,voor verzameling,maar veel te duur).

... eventueel met MCR-8 edittor
Nou het toeval/mazzel wil dat de MCR-8 ondertussen in tha pocket isMocht je toch tegen een RSS-10 aanlopen:
zoals je mogelijk al wist heeft de (minder onmogelijk te vinden) Edirol UR-80 een soort MCR-8 emulatie-mode.
Geen idee of dat ook daadwerkelijk aan de praat te krijgen is, meer info hier:
![]()

Nou het toeval/mazzel wil dat de MCR-8 ondertussen in tha pocket is![]()
Die wellicht zeldzamer? Nu het echte apparaat nog begrijp ik?Ja klopt, die MCR-8 kan ik ook voor andere gear gebruiken dus nooit weggegooid geldHa top!Die wellicht zeldzamer? Nu het echte apparaat nog begrijp ik?
Keep us posted met de ervaringen graag.
Ik lees overigens steeds clit rubber, maar dat zal de bedoeling ook wel zijn hahaJa klopt, die MCR-8 kan ik ook voor andere gear gebruiken dus nooit weggegooid geld![]()
Ik lees overigens steeds clit rubber, maar dat zal de bedoeling ook wel zijn haha
Overblijfsel van een destijds puberaal gekozen niet meer in gebruik zijnde bandnaam? Of slechts de dirty mind van de lezer? Of allebei? 
...deze is dus nooit aangekomen, nog steeds een Roland MCR-8 gezocht dus!Nou het toeval/mazzel wil dat de MCR-8 ondertussen in tha pocket is![]()
Ik ga echt voor die MCR; die is er voor gemaakt; staat ook op de RSS; MCR-8 connection, allebei wit, ik purist...Hmm, bummer dat die MCR kwjt is geraakt. Nou, succes met een andere te vinden,of wie weet loop je tegen die UR-80 aan die ik noemde, die is recenter.
Please keep us posted als je hebt kunnen proberen/luisteren etc