Goed, zal ik mij ook maar effe voorstellen. Ik heet Sander en kom uit Leeuwarden (oorspronkelijk Bilthoven) en ik ben pas net begonnen met produceren van muziek op de (pc) dus het is allemaal nog effe behelpen. 
Verder doe ik nog niet echt veel op hardwaregebied alhoewel ik dat wel wil maar gewoon geen ruimte in mijn kamertje heb. Het is dus voornamelijk software (fruityloops, buzzmachines, cubasis)waar ik mn liedjes mee produceer (en mn kleine casio-keybordje
)
En het hoeft voor mij geen probleem zijn om op dit forum veel wijzer te worden over muziekhardware en -software en produceren van muziek in het algemeen, dacht ik zo
Nog iets over mijn muzieksmaak:
Ik heb een brede smaak wat muziek betreft. Ik luister al vanaf mn 12e naar house, maar ook vanaf die leeftijd naar new-age music. Twee uitersten die elkaar perfect aanvullen. Verder luister ik ook naar worldmusic en gewone top40 muziek, maar dan vooral de trancemuziek.
Ik ben een groot liefhebber van goa- en psychedelic trance

Verder doe ik nog niet echt veel op hardwaregebied alhoewel ik dat wel wil maar gewoon geen ruimte in mijn kamertje heb. Het is dus voornamelijk software (fruityloops, buzzmachines, cubasis)waar ik mn liedjes mee produceer (en mn kleine casio-keybordje
)En het hoeft voor mij geen probleem zijn om op dit forum veel wijzer te worden over muziekhardware en -software en produceren van muziek in het algemeen, dacht ik zo

Nog iets over mijn muzieksmaak:
Ik heb een brede smaak wat muziek betreft. Ik luister al vanaf mn 12e naar house, maar ook vanaf die leeftijd naar new-age music. Twee uitersten die elkaar perfect aanvullen. Verder luister ik ook naar worldmusic en gewone top40 muziek, maar dan vooral de trancemuziek.
Ik ben een groot liefhebber van goa- en psychedelic trance

Laatst gewijzigd: