• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Din Sync RE-303

Prijs
750 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Presethead

Stamgast
Te koop: Din Sync RE-303 in een strakke all black uitvoering

Vraagprijs €750

re303-1.jpeg

Vorig jaar nieuw gekocht als set van 2, maar ik gebruik er eigenlijk maar 1 dus de andere mag weg. Ze zijn gebouwd door de bekende bouwer Klanggenerator met originele Roland BA662a VCAs en de SonicPotions CPU.

Deze is voor diegenen die op zoek zijn naar het originele 303 geluid zonder het volle pond te hoeven betalen voor een originele 303. Ik had zelf al een Roland TB-3, Behringer TD-3 en een Control Synthesis Deep Bass Nine, maar al deze clones missen net bepaalde sweet spots in het geluid die ik wel wilde hebben. Met de RE-303 heb je die wel, wat ook te horen is in vergelijkingsvideos op YouTube

Daarnaast heeft de RE-303 ook gewoon de voordelen van midi, zowel om te syncen als om noten, accent en slides via een extern apparaat of een DAW te spelen, een stevige metalen case, CV en Gate outputs en ook een audio in. De SonicPotions CPU heeft ook handige patternfuncties zoals een random pattern generator

Attachments

• re303-2.jpeg
    re303-2.jpeg
    84,5 KB · Bekeken: 245
Back