• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Akai s1000 KB

Prijs
300 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

Vonmir

Stamgast
Hoi,

Bij deze wou ik de Akai s1000 keyboard editie te koop aanbieden.
Mijn hokje is niet zo groot, en deze unit snoept toch stiekem een bak ruimte op.

Floppy is helaas defect, en ook geen hdd aanwezig. Zo had ik m +- 8jaar geleden ook gekocht en zelf geen last van gehad.
Wel een nieuw schermfolietje erin gezet zodat alles weer helder leesbaar is.

Hij speelt goed, en sampled goed. Een prima bak voor de leeftijd die ze ondertussen al wat hebben gekregen.

(eventueel mag er geruild worden voor de s1000 19” editie, daar heb ik nog wel een plekje voor vrij. Of soortgelijke sampler)

Verzenden zit er niet in door zn grote/gewicht. Kan verder wel hier prima getest worden natuurlijk, en koffie is er genoeg.

Groetjes
Danny

8E1A03F3-DEE9-4A73-9B32-E2A0CDD4A10F.jpeg
8672F9EC-08E6-4BE3-B292-66AAAB447D98.jpeg

Back