skrie
Ingeburgerd
Hallo gents,
Ik ben een tijdje weggeweest. Sorry. te druk met de kids voor studio-tijd.
Ik ben pas de trotse eigenaar geworden van een ASM HydraSynth Deluxe.
Deze maakt mijn Polyphonic Aftertouch setup helemaal compleet.
Ik heb eigenlijk nog steeds geen tijd, maar deze is zo vet dat ik wel wat moest opnemen.
Hier is een deel uit een improvisatie waar ik wat percussie overheen heb gelegd. (Met groeiende plant ter illustratie )
Als je wat verveeld ben met het begin, skip dan naar 4:00 als de bloem begint te bloeien.
Gebruikte gear:
ASM HydraSynth Deluxe
Novation Peak (krijgt ook de Poly-AT uit de Hydra!)
Deepmind 12 voor wat versiering.
VST-Plugin voor de percussie (bespeeld met mijn Yamaha CP4 omdat die een lekkere touch heeft voor slagwerk.)
Cheers,
Skrie
Ik ben een tijdje weggeweest. Sorry. te druk met de kids voor studio-tijd.
Ik ben pas de trotse eigenaar geworden van een ASM HydraSynth Deluxe.
Deze maakt mijn Polyphonic Aftertouch setup helemaal compleet.
Ik heb eigenlijk nog steeds geen tijd, maar deze is zo vet dat ik wel wat moest opnemen.
Hier is een deel uit een improvisatie waar ik wat percussie overheen heb gelegd. (Met groeiende plant ter illustratie )
Als je wat verveeld ben met het begin, skip dan naar 4:00 als de bloem begint te bloeien.
Gebruikte gear:
ASM HydraSynth Deluxe
Novation Peak (krijgt ook de Poly-AT uit de Hydra!)
Deepmind 12 voor wat versiering.
VST-Plugin voor de percussie (bespeeld met mijn Yamaha CP4 omdat die een lekkere touch heeft voor slagwerk.)
Cheers,
Skrie

. De percussie is hier een waardevolle toevoeging. Je maakt ook mooi van lange reverbtijden zonder dat het dicht slibt. Hier en daar staat een volume wat te hard of te stil maar dat is nou eenmaal de charme van een improvisatie.
.
)