Gloomy - 1984 My Ass

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Vanwege auteursrechten heb ik dit bestand geüpload naar Dropbox. Ken je deze nog? Beloften, beloften. Ze hebben nog steeds niets. Maak er een mooie interpretatie van, en geef al je kerstcadeaus uit aan Afrika, ze hebben eten en water nodig.

Sla me!

Gloomy.

Iedere seconde die ik slaap, zijn er mensen die omkomen van de honger, ik probeer daar een stokje tussen te steken.
Dank je wel om te luisteren en te feedbacken, dear @Montfrooij

Volgens mij ben je niet zo van de benefietconcerten. Ofwel vind je varkens geweldige beesten, dat kan ook ;-) Ik herken trouwens onmiddellijk de stem van Bono als ie erin komt. En nee, aangenaam vind ik dat niet.

Iedere seconde die ik slaap, zijn er mensen die omkomen van de honger, ik probeer daar een stokje tussen te steken.
Door te stoppen met slapen?
Afrika is een continent met 54 landen en het lijkt me erg reductionistisch om haar hele populatie in nood van water en eten te bestempelen.

Sla me terug!

Laatst gewijzigd:
Door te stoppen met slapen?
Afrika is een continent met 54 landen en het lijkt me erg reductionistisch om haar hele populatie in nood van water en eten te bestempelen.

Sla me terug!
Ik vermoed dat Jan dat sarcastisch bedoelde ;-)

bizarre. Je hebt gelijk hoor, het is haast ondenkbaar dat 1 op de 10 mensen in deze wereld niks te vreten hebben. Wordt tijd voor een nieuwe Live Aid. Ik ben bereid om in Wembley op te treden voor nop. :D

Als we allemaal plantaardig gaan eten, is er geen wereldhonger meer en is er genoeg voor iedereen. Met 16 kg graan kun je 1 kg vlees maken, waar dan 2 mensen van kan eten. Of je kunt er 20 mensen mee voeden.

Ik voel me ook altijd schuldig als ik vis, eieren eet en melk drink. Ik ben nu al vele maanden vegitariër en elke, ongeveer, 10 dagen krijg ik verrekte hoofdpijn, als ik dan een stukje vlees eet gaan die koppijn weg. Nog een lange weg te gaan voordat die vieze vuile wereld zal veranderen tot een paradijs, maar het zal de moeite waard zijn. Helaas voor de vele miljoenen/miljarden mensen die eerst moeten sneuvelen.
Ordo ab Chao, dear people.

't Is een beetje modderig aan de onderkant. ;)

(Benieuwd hoe de Live Aid-vocalen zouden klinken door een vocoder, met de varkens als modulator-signaal.)

Leuk gedaan.
Tja, er wordt wat af ge-varkt - knor - ;)

Toen Live Aid werd uitgezonden was ik 14...
Jee, dat was toen een hele openbaring: Een live optredens op TV voor Afrika...
Straight into de playback én begin videoclip tijd!

Weet je nog? kling, kling! 'heeft u een gulden over voor hongerige mensen in Afrika?':engel:

't Is een beetje modderig aan de onderkant. ;)

(Benieuwd hoe de Live Aid-vocalen zouden klinken door een vocoder, met de varkens als modulator-signaal.)
Modderig? 't Is thans de originele versie.
Hoe doe je dat: varkens als modulator-signaal gebruiken.
Thanks @stoter

Leuk gedaan.
Tja, er wordt wat af ge-varkt - knor - ;)

Toen Live Aid werd uitgezonden was ik 14...
Jee, dat was toen een hele openbaring: Een live optredens op TV voor Afrika...
Straight into de playback én begin videoclip tijd!

Weet je nog? kling, kling! 'heeft u een gulden over voor hongerige mensen in Afrika?':engel:
daarom die jackpot geluiden doorheen het lied.
Nu ben ik bewust van het feit dat alle inwoners van Afrika moeten sneuvelen.
Zie de afbraak van de Georgia guidestones, ook weer opgezet spel.
Geniet nog van het leven, jongens en meisjes.

Modderig? 't Is thans de originele versie.

Het was een slechte woordgrap, met excuses. :D Waar modderig normaliter gaat over de mix, doelde ik hier op de varkens.

Hoe doe je dat: varkens als modulator-signaal gebruiken.

Volgens mij is een "standaard vocoder"-sound een synth(pad) als carrier, met een stem als modulator. Dus als je ipv die synth de live aid vocals pakt (als carrier), en dan de varkens ipv de stem (als modulator)... i dunno... waarschijnlijk klinkt het voor geen meter haha... maar 'tis een manier om de live aid artiesten te laten klinken als varkens - ik dacht, misschien past dat bij wat je wil zeggen..

Back