A Arl Nieuwkomer Lid sinds 4 juli 2022 Berichten 5 Locatie Voorburg 5 juli 2022 #1 Hallo Synthforummers, lees al een tijdje mee maar nog geen account. Bij deze! Hoop hier een hoop weetjes en know how op te doen over de wereld van synths
Hallo Synthforummers, lees al een tijdje mee maar nog geen account. Bij deze! Hoop hier een hoop weetjes en know how op te doen over de wereld van synths
Exoterrestrial Het zal je kind maar weze 😳 Lid sinds 20 december 2009 Berichten 7.143 Locatie of in? 5 juli 2022 #2 Je bent aan het juiste adres! Welkom Arl! Cheers, Exo.
Montfrooij Gepokt en gemazeld Lid sinds 4 februari 2020 Berichten 6.412 Locatie Gelderland 5 juli 2022 #3 Welkom!
NicoNoise Ouwe rot Lid sinds 1 september 2002 Berichten 1.601 Locatie vlakbij Apeldoorn 5 juli 2022 #5 Welkom, grote wereld hoor. Niet verdwalen
mcbcool Ouwe rot Lid sinds 26 februari 2021 Berichten 1.155 Locatie België 6 juli 2022 #6 De wereld van synths; veel te veel keus, en helaas veel te weinig geld , Welkom
A Arl Nieuwkomer Lid sinds 4 juli 2022 Berichten 5 Locatie Voorburg 6 juli 2022 #7 mcbcool schreef: De wereld van synths; veel te veel keus, en helaas veel te weinig geld , Welkom Zie meer... Ja, ik heb besloten dat ik een OB-X8 wil, maar daar is mijn bankrekening het absoluut niet mee eens...
mcbcool schreef: De wereld van synths; veel te veel keus, en helaas veel te weinig geld , Welkom Zie meer... Ja, ik heb besloten dat ik een OB-X8 wil, maar daar is mijn bankrekening het absoluut niet mee eens...