Live acid sessie

snitch

°⧭°

Mix en mastering gedaan voor een nieuwe live track van een vriend van me, en een clip gegenereerd.

Heb er zelf meerdere keren moeiteloos en met plezier naar geluisterd, maar thanks :kimono:

Het is ook een live opnamen waarschijdelijk opgenomen van of voor een club/party...
Dat een DJ of muzikant dit soort vrij harde 303 techno makkelijk moet te mixen/spelen zijn en dat kan er idd wat staties overkomen...
(en is idd geen 'koptelefoon op, een goed glas wijn met een goed boek geconcentreerd naar deze techno luisteren':D)
Maar op de dancefloor gaat het techno publiek uit z'n dak en die stuiteren wat af op zo'n vloer...:mega:8~

lekker doorgaan!!
hevy.png

Mooi, maar 52.5 minuten te lang :)
Door dit soort opmerkingen heb ik besloten hier niets meer te posten. Ik kreeg een soortgelijke opmerking tijdens de jaarlijkse contest hier waarbij ik dacht, geeft niet als je het niets vindt maar waarom neersabelen? Opbouwende kritiek, OK maar zo'n negatieve afwijzing motiveert niet echt, vind ik....

Ik heb gezegd dat ie mooi is, maar jullie weten dat ik nummers van die lengte niet kan appreciëren, net als een film uitkijken, kan ik ook niet. Trouwens, hoeveel procent gaat deze plaat 100% uitluisteren? Gewoon een radio edit maken, dat was mijn bedoeling. Niets anders slecht bedoeld.

Niks mooier dan eerlijke reacties, dank :kimono:
Ik deel ze met F R F :dj:

die beat is echt 1 uur dezelfde kick-bass combo
steek daar wat meer tijd in ipv mastering en clipjes posten, en het gaat al een eind beter zijn.
publiek zal het smaken, maar als je dat 1 uur aan een stuk speelt gaat het merendeel ook afhaken hoor.
zoals hierboven aangegeven, maak een versie die een stuk korter is (< 20 minuten)

Meeste is al wel gezegd, ik vind het ook te eentonig (klinkt als een uur lang acid rifjes over dezelfde beat, dan krijg je een beetje het orgel Joke medley effect :D )
verder is de opname kwaliteit ronduit sompig, alsof je onder een dekbed speelt. Verder kan ik mijzelf ook prima een uurtje verliezen in een 303 jam, dus begrijp dat je er zelf wel happy mee bent.

Eentonigheid is een aandoening van het zenuwstelsel. Zompig is het badje in de tuin van de buurmeisjes na een dagje volle zon.

Gewoon dansen dus.

Back