Jam met VA micromonsta 2 en Grandmother, effectpedalen

Tierelantijn

Gibberish
Benieuwd naar jullie feedback!

Eerste track met mn nieuwe micromonsta 2. Gek ding, klinkt behoorlijk goed, maar het blijft digitaal, voel je erg als je aan de filter draait e.d.
Maar het is voor het eerst een poly in huize gibberish sinds tijden, dus het levert zeker mogelijkheden die ik gemist heb.
Bij deze track de drums weer door een batterij pedaaltjes; phaser, tape delay, bbd delay, reverb, etc.
Op de master Ozone gebruikt en waves kramer tape emulatie. Verder hier en daar valhalla ubermod (super vst!)

excuses als ik te veel post, ben altijd op zoek naar reacties.

Hola,

Mooie track eerstens :okdan:
Maar wat ik dus vaak hoor,is het eentonige doorgaan!
Je kan ook wat weglaten en de spanning opbouwen,sorry maar misschien heb ik anderen oren!

Groeten van andreos:)

Hola,

Je kan ook wat weglaten en de spanning opbouwen,sorry maar misschien heb ik anderen oren!

Ja daar kan ik me wel in vinden, mist nog wat opbouw en detail. Ik probeer over t algemeen wel weg te blijven van elektronica nrs die steeds een element toevoegen als spannings opbouw, ik vind dat vaak allesbehalve spannend. Maar dit is ook te eentonig, ga er nog naar kijken

Toffe geluiden! Ja de opbouw mag idd wel iets aan gebeuren. Het hoeft niet altijd een geluidje erbij / een geluidje eraf te zijn. Geluiden kunnen ook langzaam complexer worden, dingen kunnen langzaam weggefilterd worden, monotoon stukje als contrast voor de rest ergens tussenvoegen etc… misschien is dat een idee als je weg wil blijven van geluidjes aan/uit zetten.

Fijn trackie! Proficiat.
Bedankt Gloomer
Toffe geluiden! Ja de opbouw mag idd wel iets aan gebeuren. Het hoeft niet altijd een geluidje erbij / een geluidje eraf te zijn. Geluiden kunnen ook langzaam complexer worden, dingen kunnen langzaam weggefilterd worden, monotoon stukje als contrast voor de rest ergens tussenvoegen etc… misschien is dat een idee als je weg wil blijven van geluidjes aan/uit zetten.
Hola,

Flinke aanpassingen gedaan, het nummer is veel verder door geëvolueerd als ik had verwacht. Ben er erg blij mee, maar kan me voorstellen dat het voor sommige nu minder makkelijk in het gehoor ligt.

Lekker bizar vrolijk nummer
Heeft een hoog jaren 70 experimenteel draaiknoppen gehalte in dit nummer. (vooral dat leadje dat door het lint gaat.):okdan:
Veel filter-gefreakt en veel reverb was toen razend populair.

Goed gedaan...
yeh.png

Back