vink
atropos-krans-os
Tracktion F.'em, eigenlik FM8 in een ander jasje?? zeker een bizondere FM synth, en nu voor een hele lage prijs. tevens MPE, overigens.
er is 90 dagen demo (zonder restrikties) te krijgen via tracktion.
nu dus voor 29 dollar, wat zelfs met een CC, iets meer dan 29 euro is...
wel opvallend, niet zo lang uit, loopt blijkbaar niet goed. dat is geen aanrader, wanneer ik dit zeg, maar het kan ook een aktie zijn, om mensen te trekken.
wel gemaakt door wolfram franke, heeft een reputatie (komt van waldorf), tevens de developer van Biotek en Biotek 2... zie je ook aan de interface...
het is een goede FM synth, FM synthesis, daar werk ik nog erg veel mee, maar vooral binnen modulars.. en F.'em was altijd op mijn radar, maar heb in plaats daarvan Phase Plant gekozen, meer mogelikheden voor audio rate modulatie.
het lijkt me zeker een erg goede FM synth, en voor deze prijs....
waar? waar VINK™?
www.audiodeluxe.com
audiothing texture krijg je er nog gratis bij....
er is 90 dagen demo (zonder restrikties) te krijgen via tracktion.
nu dus voor 29 dollar, wat zelfs met een CC, iets meer dan 29 euro is...
wel opvallend, niet zo lang uit, loopt blijkbaar niet goed. dat is geen aanrader, wanneer ik dit zeg, maar het kan ook een aktie zijn, om mensen te trekken.
wel gemaakt door wolfram franke, heeft een reputatie (komt van waldorf), tevens de developer van Biotek en Biotek 2... zie je ook aan de interface...
het is een goede FM synth, FM synthesis, daar werk ik nog erg veel mee, maar vooral binnen modulars.. en F.'em was altijd op mijn radar, maar heb in plaats daarvan Phase Plant gekozen, meer mogelikheden voor audio rate modulatie.
het lijkt me zeker een erg goede FM synth, en voor deze prijs....
waar? waar VINK™?
Tracktion F.'em
Exclusive Cyber Week Deal One of the most powerful FM synths ever made Video of Tracktion F.'em Synth Patch Demo F.’em is one of the most powerful FM Synthesizers ever made, taking advantage of modern CPU resources to process its freely configurable 11 operator matrix. It’s a hybrid quad-timbral...
www.audiodeluxe.com
audiothing texture krijg je er nog gratis bij....