Tracktion F.'em on sale voor $29...

o ja, de andere filters... zoals bij de FM8, die heeft er 1, F1 en F2... je kunt dus ook operators, per layer, door 1 van de 2, of beide filters sturen, of globaal de effekten pakken natuurlik, goed genoeg mogelikheden.

dus my bad, F1 gewoon aanzetten... en een operator (of meerdere) er door heen blazen...

Wat betreft die init patch dat is toch het Default Instrument waar hij standaard op staat? Bij mij staan daar standaard 3 layers op mute en van layer 1 staat maar van een laag in de FM matric het volume open. Die patch moest ik wel 1x opslaan omdat hij anders niet wordt gevonden bij het zoeken maar F.'em start er - bij mij althans - wel standaard mee.

Heb 'm toch maar gehaald, wel erg vette plugin hoor. Ziek veel mogelijkheden met al die operator matrix, modulaties en 4 lagen!

Wat betreft die init patch dat is toch het Default Instrument waar hij standaard op staat? Bij mij staan daar standaard 3 layers op mute en van layer 1 staat maar van een laag in de FM matric het volume open. Die patch moest ik wel 1x opslaan omdat hij anders niet wordt gevonden bij het zoeken maar F.'em start er - bij mij althans - wel standaard mee.
Bij mij startte het met de eerste preset van de lijst, ik had dan wel gelijk al de preset pack geinstalleerd.

wel erg vette plugin hoor. Ziek veel mogelijkheden met al die operator matrix, modulaties en 4 lagen!
Hij is zeker erg goed, vraag me af of ik ooit een 2e layer nodig ga hebben, laat staan de 3e en 4e. In layer 1 lukt het me al om erg mooie sounds te maken.

Back