sadà\exposadà - (Eye (Revisions))

Wel lekker lo-fi, soft-horror. Heb alleen al vaak veel betere tracks van je gehoord.

dank je! er zitten wat zaken niet goed, waren ook technische problemen met 1 plugin. goed, dat is geen ekskuus.... toch heeft het voldoende om uit te werken, ik denk dat ik de recordings, ben van DAW geswitcht tijdens het maken van deze track, gewoon opnieuw inspeel, en weer meer kan instellen....

dit is de versie waarop @peterdh heeft gereageerd;

een variant, door middel van het opnieuw van inspelen van de basis synth, de OP-Xa (MPE) gelayerd met de CS80-V4 (MPE)

die gaan ook weer door fragments en door Silo, de eerste versie werkte anders, zat Silo in de 2 recordings (de soundscape of drone).
nu slaan die goed aan....

en nu meer ingespeeld op algehele sfeer... denk ik...

ook Novum doet mee....

en op de vocal; de IKM Comprexxor... en de funktie in Cubase Pro, voor 'harmonizing', die niet geweldig werkt, maar daarom lekker kán werken... alle deze stemvarianten door een group bus, met daarop de Comprexxor dus...

Ge zijt gelijk een kip, die kijkt met 1 oog naar haar prooi en met 1 oog kijkt ze uit naar gevaar. Coole track, ik heb naar de variant geluisterd, super!

Ge zijt gelijk een kip, die kijkt met 1 oog naar haar prooi en met 1 oog kijkt ze uit naar gevaar. Coole track, ik heb naar de variant geluisterd, super!

dank, idd als een kip (zonder veren dan.....)... de variant gaat het worden, ben al bezig met een betere mix, ga ik morgen afmaken. de mix is vrij moeilik voor deze. ach. niet waar, het kost gewoon koncentratie en aandacht... (en dan moet als het goed is ook weer de link in de OP weer werken...)

thnx!:halleluja

een nieuwe, verse mix, met 'mastering'; de oorspronkelijke versie, is hier nu te horen als variant. ik heb ze omgedraaid, de OP weerspiegelt de nieuwste versie.

dus waarmee ik deze thread gisteren begon:

deze eerste versie was gebaseerd op 2 recordings, die een andere uitkomst hadden, vanwege een plugin die niet deed wat ie moest doen, maar dat gebruikte ik maar.. (dubbel maar), deze had ik naar cubase gehaald, Novum erbij... gehaald... en vocals.

de recordings liepen net niet synchroon, bewust...

n.a.v. de opmerking van @peterdh , want ik zelf merkte al dat het wat krachtiger kon, dus dank voor de schop onder mijn kont, heb ik de beide basis recordings weggehaald.

de basis recordings waren gebaseerd op de Arturia OP-Xa, MPE bespeeld, een haunting sound, dat ding kan wa... eigen preset, vanzelfsprekend... en Soundmorph Dust mocht, samen met Unfiltered Audio wat lekkere grein toevoegen. Dust was degene die opspeelde...

voor de nieuwe versie; ik herhaal; de 2 recordings weggegooid uit Cubase, en dezelfde preset van OP-Xa gebruikt, maar nu gelayerd met de CS-80 V4, wederom MPE.

ingespeeld op de vocals in wezen, en hoe Novum reageert.. dus de struktuur is verbeterd, evenals de intensiteit, naar mijn gevoel.

Efx-Fragments deed al mee, dezelfde preset (eigen makelij) én de preset (wederom, ja!, eigen makelij....) van Silo gebruikt, op de 2 synths (niet op Novum), wat een geheel ander gedrag veroorzaakt, maar simpelweg erg goed werkte....

en hier nogmaals de link, naar de laatste versie;

(en hoop dat het nog duidelik is; de Variant versie is de oude, en de nieuwe, sja.... ja!!)

Heerlik! Evil critters everywhere:D. Lekker man die organic sounds. Ik heb alleen de laatste link geluisterd btw, ik ben nu wel eens benieuwd naar het bijbehorende film materiaal (zoiets als Tool bv :))

Heerlik! Evil critters everywhere:D. Lekker man die organic sounds. Ik heb alleen de laatste link geluisterd btw, ik ben nu wel eens benieuwd naar het bijbehorende film materiaal (zoiets als Tool bv :))

wow dank! ja, de laatste link is nu dé versie, de variant staat er nog als, aanhangsel, ga ik verwijderen, op een bepaald moment.

film materiaal, tool; foeps; ja ja ja.... ik ben vrij sterk in videobewerking, iets minder in filmen (alhoewel, maar een grote opzet...).

gewoon; listen with you eyes closed en clip ontstaat vanzelve, vanwege de zintuiglikke prikkelingen, die je brein op zun kop zetten.....

Het enige juiste superlatief en helemaal in @vink stijl. Dikke +1 voor die reactie.

en wederom; wow en dank!!! :halleluja

Back