Novation (super) nova keys / desktop

Status
Please reply by conversation.

demian

Ojee
Ik ben op naar een keys of desktop uitvoering. Eventueel rack kan ook.

Laat maar weten als je iets hebt en kwijt wil.

Supernova rack heb ik gevonden.

Een Nova Desktop of Supernova II keyboard zoek ik nog.

Wat uit de topic titel niet duidelijk is is dat ik bijvoorkeur de Supernova 2 zoek boven de 1 versie.

Ik ben dus nog op zoek naar een Supernova 2 keys of rack, een Nova Desktop zoek ik dus ook nog.

Heb je een Nova 2 keyboard die je kwijt wil, dan mag je me ook een bericht deuren. :)

Een Nova Desktop heb ik gevonden.

Zoek ik alleen nog een Supernova II keyboard of rack

Supernova 2 rack heb ik gevonden.

Ben alleen nog op zoek naar een (Super)nova 2 keys

Ik heb een hele nette SN2 rack 48 voice met zelfs originele doos... bij een overtuigend bod eventueel te koop.

Hoi, ik heb sinds vorige week een SN2 rack 48 voices voor een heel nette prijs gevonden in mooie staat. Ik zoek nu alleen nog de SN2 Keys.

Tip: check of de outputs kraakvrij zijn bij lage geluidsvolumes (release/reverb tails etc.). Is een bekend euvel bij SN2 rack en keys. Mijn 2e handsje werd voor mij destijds snel, goed, en goedkoop gefikst door de importeur (is wel 10 jaar geleden).

Ja klopt, ik heb dat gehad met mijn SN 2 Keyboard (die ik helaas inmiddels niet meer heb.. dom dom dom).

Bij de Rack versie die ik overgenomen heb zijn de DACS al vervangen, maar wel door originele DACS, dus ik vraag me af of het dan niet weer terug komt, d'r is een upgrade mogelijk van de DACS, maar dat is dan voor later eventueel. Thnx voor t meedenken. :)

Ik dacht niet dat het de DACS waren, eerder een SMD component die daar in de buurt zit, condensator of zo, geen verstand van. Zou het terug moeten zoeken.

Zoiets zou het ook kunnen zijn, dat had ik bij mijn JP8000, daar heb ik een condensator vervangen die 'daar over ging' en wat het probleem oploste.

Ja klopt, ik heb dat gehad met mijn SN 2 Keyboard (die ik helaas inmiddels niet meer heb.. dom dom dom).

Bij de Rack versie die ik overgenomen heb zijn de DACS al vervangen, maar wel door originele DACS, dus ik vraag me af of het dan niet weer terug komt, d'r is een upgrade mogelijk van de DACS, maar dat is dan voor later eventueel. Thnx voor t meedenken. :)
Er schijnt ook iets met de interne clock niet goed te zitten, is bij die van mij ook iets aan vervangen; een conflict met het ADAT optie of iets dergelijks. Sorry, vager kan het niet worden, ik weet zelluf :D

Status
Please reply by conversation.
Back