Darkness of Africa

Freakydile

I used to be a snaredrum
Doe ik net even mijn ogen dicht en beland ik me daar in een zilvergroene grot, midden in donker Afrika.
Vol met paarsblauwe beestjes terwijl er buiten een stam, getooid in wit, geel, oranje, rood, rond een pot
stond te dansen...

Werd ik gelukkig even op tijd wakker...

Leuk, maar het geheel mocht wat luider?
Ik denk, raar genoeg, dat Soundcloud daar "schuld" aan heeft... De .wav blaast hier de pannen van het dak, en de versie op de site is idd stil... Zou dat kunnen?

Trek je wav eens binnen in het gratis Audacity en exporteer dan eens naar mp3, kun je meteen taggen en kijken naar de waveform. Zo doe ik het toch, anders zou ik het niet weten.

Is zo wel een lekker rustpuntje op de zondagmorgen.
Ik zoek in synths altijd het onberekenbare te vinden. En door de ultra low stand van vco 2 met vco te laten crosmodden, en vco 2 met de random te moduleren kwam ik deze grotbeesjes tegen... Daar moest een galm over. De paarsblauwe (JP-6 kleuren) zaten in een zilvergroene (RE-201) grot, en buiten... Daar hoorde ik de stam, getooid in wit-geel-oranje-rood (TR-808) al dansen rond zo een grote kookpot om me, als ik naar buiten kwam, te verorberen...

Zondagochtenden... Ik haatte ze als jongvolwassene, nu adoreer ik ze... Eindelijk snap ik Rob de Nijs...

1662892396296.png

Komt ineens het opperhoofd naar me toe, en vraagt ie of ik een dance-off wil doen met zijn vriend Tom.
Ik heb weinig keuze en trek mijn pak maar aan.
Natuurlijk had ik niet begrepen wie of wat zijn vriend Tom was. Bleek het een rasechte conga te zijn.
De dance-battle werd een gemene twist waarin ik mijn meerdere moest erkennen. Toen Tom, de conga
zegevierde werd de tijd-dimensie ineens gfewarped en verstomde zijn moves. Met 1 laatste slag sloeg hij
me het Valhalla in...

Back