Naam houden of wijzigen, wat zou jij doen?

Ik zou het ook bij de De Facto houden. Dat is een gewoon een goede naam. Zoals al is gesuggereerd misschien iets met de schrijfijze doen of er een mooi logo van maken wat het uniek maakt. Dan kun je met design. typeface, kleur werken.

Ik zou het ook bij de De Facto houden.
Dat logo heb ik al laten maken, zelfs ๐Ÿ˜€ Dan ben ik gewoon De Facto Techno, zie er ook wel tegenop om opnieuw te beginnen.

1662994664148.png

• Duimpje
Duimpjes: Ein
Defacto?
D-Facto?
D-fact0?

Anders gewoon toch een andere naam

Ik heb ooit last minute voor het tekenen van een contract bij een echt label de keuze gehad: niet op de compilatie, andere naam opgeven, of '(NL)' achter de naam. Ik koos voor dat laatste uit nood. Maar eigenlijk is het ruk.

Je wil ook niet dat mensen je moeten zoeken tussen 5 andere de facto's.

Maarja wat dan he, naam bedenken is zo moeilijk! Klote dilemma, ik heb m zelf ook

'The real De Facto'

• Duimpje
Duimpjes: Ein
Je wil ook niet dat mensen je moeten zoeken tussen 5 andere de facto's.
Precies dat. Nu heet ik vaak De Facto (NL) maar dat ziet er gewoon niet uit. En bij Beatport staan tracks van die andere De Facto bij mijn nummers.

Een naam vinden is ook frustrerend, trouwens. Als ik wat heb, is er meestal wel iemand met 25 plays per maand bij Spotify die hem heeft geclaimd. Maar goed, ik zoek verder en heb al wat op het oog.

Wijzigen. Er zijn al veel DeFactos. Je muziek is heel moeilijk te vinden.

Back