Ein
Stamgast
Ik zou het ook bij de De Facto houden. Dat is een gewoon een goede naam. Zoals al is gesuggereerd misschien iets met de schrijfijze doen of er een mooi logo van maken wat het uniek maakt. Dan kun je met design. typeface, kleur werken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat logo heb ik al laten maken, zelfsIk zou het ook bij de De Facto houden.
Het moet een beetje mysterieus zijn, dat past bij wat ik wil uitstralen. Daarom ook het artwork en ik gebruik veel fantasy-plaatjes. Daar past De Facto ook goed bij, het heeft iets Middeleeuws.En gewoon je eigen naam? Nederlandse namen doen het prima![]()
deFacto vind ik wel leuk. Maar ik weet niet of hij dan ook toont als mensen met een spatie zoeken.Bombario deFacto![]()
maar klinkt als Herr Fuck Toe..

-Circle FactorZelf draai ik in cirkeltjes en ik ben benieuwd wat jij ervan vindt.

Hahaha. Daar moet ik wel om lachenIk neem mezelf nooit ernstig, maar Defecto leek me wel wat![]()
Precies dat. Nu heet ik vaak De Facto (NL) maar dat ziet er gewoon niet uit. En bij Beatport staan tracks van die andere De Facto bij mijn nummers.Je wil ook niet dat mensen je moeten zoeken tussen 5 andere de facto's.
Klinkt goed! Er is alleen al een Factoria met 7500+ plays per maand op Spotify. Ik houd hem in het achterhoofd(De) Factorian