Verse Synthman.

NaughtyHill

Professional Loser And Music Producer
Hallo, ik ben NaughtyHill aka Apferkuchen aka Hans.

Ben in het verleden al eens lid geweest, maar ben nooit echt actief online geweest.

Ik houd zowat van alle electronische en experimentele muziek. Niet zo'n fan van Techno ( behalve early nineties )

Geïnsprireerd door o.a. Jean Michel Jarre, Vangelis, Kraftwerk, Africa Bambaata, Funkadelic, 80's synthpop en New Wave.

Mijn gear bestaat voornamelijk uit Analoge synths, mixers, drumcomputers en talloze sequencers.

Afmixen en mastering gebeurt op mijn PC.

Heb in de jaren negentig samengewerkt met Steven Pearce (arrangeur van The Blue Nile en mede oprichter Dexy's Midnight Runners) en Clint Warwick (originele bassist van The Moody Blues).

Dat was het wel zo'n beetje.

Inderdaad, vroeger nog als solo- rythmgitarist in een acid jazz/funk coverband gespeeld, maar daarna teruggekomen op mijn oude liefde voor toetsen.

Steven Pearce en Clint Warwick zijn inmiddels aan het jammen in het hiernamaals. Met hen heb ik veel plezier beleefd en hilarische verhalen aangehoord!

De afgelopen 2 jaar ben ik met Stichting Sinc uit Eindhoven aan het jammen geweest en waarschijnlijk kom ik (samen met een aantal leden van Sinc) 16 Oktober a.s. mijn gezicht laten zien bij de Synthforum meetup in de W2 studios.

Hopelijk laat mijn planning het toe.

Back