• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Elektribe 2 & Analog 4 mk.I

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

EvilCarrot

Stamgast
Korg Elektribe 2 synth (grijs) met UDG hardcase, adapter en overlay voor de shift functies. Knoppen vond ik wat saai en hebben een kleurtje gekregen. Shift functies zijn erop geschilderd maar kan ik nog wel verwijderen indien gewenst. €250

Elektron Analog 4 mk.I met doos en adapter, beetje verf af op de hoeken maar voor de rest proper, technisch in perfecte staat. €600

De twee samen voor €800

Foto's volgen later

IMG20221007122009.jpg
IMG20221007125251.jpg
IMG20221007125312.jpg

had blijkbaar al geprobeerd om de tekst eraf te doen maar het lukt niet zo goed, lijkt me niet storend met de overlay erover maar da's mijn mening.

Back