Vraag ivm werking Intellijel Quadrax

astcfx

Stamgast
Hoi iedereen!

Ik heb een specifiek vraagje ivm de werking van de Quadrax.
Kan iemand die een Quadrax heeft, me even zeggen of het lampje van de van de envelope aangaat indien Rise halfopen staat en Fall volledig dicht?

Gekke vraag, maar ik verkocht een perfect werkende Quadrax en nu beweert de koper een half jaar later dat trigger 4 kapot is vanaf het begin. We kunnen ook enkel afgaan van een filmpje van toen waar de knoppen staan zoals hierboven beschreven en dus toont dat de trigger niet aangaat.
Maw ik wil graag weten of dat normaal is of er dus toen al iets mee aan de hand was zodat ik de koper wel geloven kan.

Bedankt alvast!

Ik heb geen antwoord op je specifieke vraag, maar - en ik beschouw mezelf als een redelijk persoon - als iemand na een half jaar komt met een klacht over een tweedehands product dat particulier is verkocht (neem ik aan) en vanaf het begin al kapot zou zijn, zou ik hem doorverwijzen naar een eventuele reparateur en hem veel succes wensen.

Welja, dat is een beetje een andere discussie. Ik meen zelf ook een redelijke persoon te zijn en wil samen graag een oplossing aanbieden.
We proberen er nu vooral uit te geraken of de module dus al defect was bij verkoop. Ik kan enkel afgaan van een filmpje dat ik toen maakte waar de led niet werk bij deze instellingen.

Ik heb hem gehad en heb best vaak in de manual moeten kijken hoe en wat met de ledjes en verschillende instellingen. Misschien ten overvloede, maar heeft ie hem al een keer naar factory settings gezet? Reset to default in de manual. Dan heb je iig een goede start met trouble shooten.

40D3969A-1EA7-468C-AC63-2DB65D34BB20.jpeg
zo te zien uit

Ja dat is normaal gedrag, zie blz 16 en 17 van de manual. Uiteraard brand de led alleen bij de rise, aangezien de fall op 0 staat

Ja

Back