Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)

Argon 8 (keyboard uitvoering) is met 399,- ook niet verkeerd.

Is zeker interessant! Mag ik vragen hoeveel je aan verzendkosten kwijt bent?

Ok ik heb mn bestelling gecancelled. Hopelijk wordt het doorgevoerd. Ik vind het allemaal nogal shady overkomen die shop
Het aanbod is wel erg gevariëerd, van tuinhuisjes tot DJ gear, wijn en synths.

De reviews zijn ook niet allemaal even goed, veelal geen reactie vanuit de verkoper. Zou sowieso altijd betalen met Credit card voor aankoopbescherming.

Het aanbod is wel erg gevariëerd, van tuinhuisjes tot DJ gear, wijn en synths.

De reviews zijn ook niet allemaal even goed, veelal geen reactie vanuit de verkoper. Zou sowieso altijd betalen met Credit card voor aankoopbescherming.
Thanks voor de reactie

Goed punt, en heb gelukkig met creditcard betaald. En volgende keer beter opletten bij (impuls)aankopen

nadat ik besteld had zie ik de seller

"

Vinopolis - besser Wein kaufen​

"

Dat is vreemd... is dit een scam?
Zo ja dan cancel ik m gauw weer
Het valt ook op dat ze vooral gewilde producten verkopen zoals TV's, beamers, DJ gear en gereedschap met kortingen tot wel 50% ten opzichte van reguliere prijzen.
Precies dezelfde artikelen worden door meerdere Amazon shops verkocht waarbij de winkel niets met electronica te maken heeft, zoals een wijn of sieraden winkel. De goede reviews zijn ook voornamelijk oude reviews, tot wel 5 jaar oud.

Wel vreemd dit, het lijken wel gehighjackte Amazon shops of listings ofzo.

Er stond vandaag ook een artikel in het AD over fraudeurs die gebruik maken van honger naar Flitskoopjes :D

Laatst gewijzigd:
Is zeker interessant! Mag ik vragen hoeveel je aan verzendkosten kwijt bent?
11,- euro :-)

Als je overigens liever een 5 oktaafs keyboard wil, die is bij Sonevente maar 69,- euro duurder en het is een topkwaliteit keyboard.
Ander leuk detail, je kan deze synth (en ook de cobalt, niet door elkaar overigens) polychainen, dus dubbel aantal voices.

Ook nog bij een andere vergelijkbare 'shop' staat de poly d ook voor 400. ' e-r-juwelier '
Ja, die 'shop' heeft precies dezelfde listings als de winkel waar jij besteld hebt. Beide verwijzen ook naar een zgn EC Online Dispute Resolution Platform alsof dat ze betrouwbaar maakt.

brrr, opletten geblazen dus.

Tweede keer dat het over niet vertrouwen van een verkoop bij Amazon gaat. Is het niet Amazon’s verantwoordelijk dat die koop netjes gaat en je anders gewoon je geld terug krijgt?

Het valt ook op dat ze vooral gewilde producten verkopen zoals TV's, beamers, DJ gear en gereedschap met kortingen tot wel 50% ten opzichte van reguliere prijzen.
Precies dezelfde artikelen worden door meerdere Amazon shops verkocht waarbij de winkel niets met electronica te maken heeft, zoals een wijn of sieraden winkel. De goede reviews zijn ook voornamelijk oude reviews, tot wel 5 jaar oud.

Wel vreemd dit, het lijken wel gehighjackte Amazon shops of listings ofzo.

Er stond vandaag ook een artikel in het AD over fraudeurs die gebruik maken van honger naar Flitskoopjes :D
Dit is 100% zeker een scammer: een RTX 4090 voor 1200 EURO? :D

Hmm, de Poly D op Amazon besteld, en krijg net deze mail van Amazon:

Guten Tag,

Ihre Bestellung .... beim Verkäufer Vinopolis - besser Wein kaufen wurde storniert.

Falls die Zahlung für diese Bestellung bereits durchgeführt wurde, werden wir die Bestellung innerhalb von 5-7 Werktagen erstatten.
Der Artikel ist zur Zeit nicht lieferbar.

Sollten Sie weiterhin an dem Artikel interessiert sein, können Sie jederzeit eine neue Bestellung über Amazon.de aufgeben.

Unten finden Sie nochmals die Details zur Bestellung.

Wir freuen uns, dass Sie bei uns Kunde sind, und hoffen, Sie bald wieder auf Amazon.de begrüßen zu können.

Amazon.de

-

Goede dag,

Uw bestelling ... bij Vinopolis - koop betere wijn is geannuleerd.

Als de betaling voor deze bestelling al is gedaan, zullen we de bestelling binnen 5-7 werkdagen terugbetalen.
Het artikel is momenteel niet beschikbaar.

Als je nog steeds geïnteresseerd bent in het artikel, kun je altijd een nieuwe bestelling plaatsen via Amazon.de.

Hieronder vindt u nogmaals de details van de bestelling.

We zijn blij dat je een klant van ons bent en we hopen je in de nabije toekomst weer te zien op Amazon.de.

Amazon.de

Geld inmiddels terug, en artikel niet meer te vinden bij die verkoper, heel vreemd allemaal.

ik kreeg dezelfde mail na geannuleerd te hebben :)snel opgelost dat is fijn.

heb amazon een mail gestuurd met dat dit mogelijk scammers zijn. misschien zijn ze uit de lucht gehaald.
Same, ze hebben snel actie ondernomen dus, top.

Ik heb 14 maanden geleden bij “der tonershop” op Amazon ook een Poly D besteld voor 400 euro. Ook gecanceld. Geen idee wat ik me erbij moest voorstellen, maar opvallend dat product en bedrag weer precies hetzelfde zijn.

Back