Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)

Hier is de Keystep Pro is rond drie uur aangekomen..

Ik ben nog niet echt overwelmd.. zoals ik wel ooit met de Novation SL MKIII was..
Ze vullen elkaar een beetje aan maar ik vind het voor deze prijs net mooi. De brutoprijs had ik er nooit voor over gehad.. Vond de SL MKIII al duur voor 500.. maar die is achteraf z'n geld meer dan waard. Voor chords werkt die veel beter iig..

Een kortingsbon die bekend was is gisteren verlopen, dus nu hebben ze de prijs omlaag gegooid van de Monopoly. Hij is eigenlijk 45 cent duurder nu. :D

Een kortingsbon die bekend was is gisteren verlopen, dus nu hebben ze de prijs omlaag gegooid van de Monopoly. Hij is eigenlijk 45 cent duurder nu. :D
Ow really?

Attachments

• C66EA71D-6C5C-42BA-98B7-2F33CD0A2889.jpeg
    C66EA71D-6C5C-42BA-98B7-2F33CD0A2889.jpeg
    83,9 KB · Bekeken: 177
Ja song menu en transport control. Dat vind ik niet boeiend. Het ging me om de sequencer. Acja.. gelukkig heeft Logic een hele goede step sequencer waar ik snel mee kan werken, maar soms lijkt een hardware sequencer voor drums wel fijn.
Geen Sequencer ingebouwd; gebruik het vooral als transport control en auditioning van alles wat Studio One betreft

Zit ook nog te flirten met de modal8, maar heb al een peak als VA, wat maakt de 8 speciaal? Wie overtuigt me?
Hij is goedkoop. Je kan hem jaren proberen en als hij niet bevalt verkoop je hem door voor hetzelfde bedrag of een paar tientjes minder. Je kunt er geen buil aan vallen. Halen.

Hij is goedkoop. Je kan hem jaren proberen en als hij niet bevalt verkoop je hem door voor hetzelfde bedrag of een paar tientjes minder. Je kunt er geen buil aan vallen. Halen.
Om deze redenen, twijfel ik ook om ze te kopen. Worst case: na 1jaar beu en je krijgt nog 350 euro ervoor. Geen slechte deal…

Kan zelfs mss meer ‘waard’ zijn als de prijzen vanalles nog stijgen… Brengt dan meer op dan een spaarrekening.

Zit ook nog te flirten met de modal8, maar heb al een peak als VA, wat maakt de 8 speciaal? Wie overtuigt me?

Tech plussen in vergelijking met de peak …
Audio input, gebouwd als een tank, fatar keybed.. en hij is blauw 😂
Dus no brainer voor deze prijs… toch

Naw … wat bij mij de gas druk heeft verlaagt 😬 .. heb m aantal keer aan de tand gevoeld en kweenie wat t is met deze synth.. in t algemeen een mooie sound maar heb nog niets uit da ding gekregen waar ik door van mn stoel geblazen werd.. zelfde geld voor de fx.. best ok maar heeft voor mij niet de wow factor ofzo…

True .. die Modal app kan ook een plus zijn icm met tablet/daw oid

Haha ja je kunt t VA noemen, maar sound wise lijkt imo erg veel op argon8 (wavetables).. die mij overigens ook niet overtuigt.

Back