Flitskoopjes: alle snelle deals van synths & gear (geen discussies)

Ja wow met die kortingscode van @Wtfman was het helemaal snel besloten, bedankt!!! Nou was die Seqtrak bepaald niet heel positief ontvangen en denk ik ook dat ie op zijn einde loopt bij retailers, maar stiekem wel een curieus apparaatje en met die Yamaha DX-achtige FM sounds en AWM2 piano/fluit/taiko/'realistische instrumenten' cheese onder de motorkap stiekem toch wel interessant. Of m als simpele drummachine gebruiken icm mijn andere gear.

Ja wow met die kortingscode van @Wtfman was het helemaal snel besloten, bedankt!!! Nou was die Seqtrak bepaald niet heel positief ontvangen en denk ik ook dat ie op zijn einde loopt bij retailers, maar stiekem wel een curieus apparaatje en met die Yamaha DX-achtige FM sounds en AWM2 piano/fluit/taiko/'realistische instrumenten' cheese onder de motorkap stiekem toch wel interessant. Of m als simpele drummachine gebruiken icm mijn andere gear.
Idd.. maar het is ook een beetje hoe intensief je em gebruikt.. en gebruikt kopen (met misschien al nukken) wil je zoiets dan ook niet als je toch nog ergens de stille wens had.. nu is het moment.. :)

Dat verbaast niet. In NL is bax soms veel goedkoper. Het lijkt dat ze dat nu zelf in de gaten hebben. Probeer eens of je datzelfde resultaat hebt op .be en .nl? Een matriarch was maanden 200 euro goedkoper als je m op .nl bestelde…

Bekijk bijlage 3865706

Waarom betaal je voor België opeens veel meer?
Delivered country Nederland staat er. What's going on? Heb je je computer rare cookies gegeven?? :D

Als ik bij het openen van de site omwissel naar Nederland en België word ik niet genaaid. :)

1759658603260.png

Mmm ja ik wil die pro meter wel, maar dan moet je de controller hebben :/ Anders gewoon 100 euro

Screenshot 2025-10-08 at 14.30.51.png

Thx ja ik kreeg even gas en ben toen maar voor upgrade exite audio Vison X full edition gegaan.. ..

Allen & Heath QU-32 met 42% korting voor € 1.899:

Toffe mengtafel met heel veel faders en in/outputs en ook direct een 32x32 audio interface!
De QU-32 is opnieuw in de aanbieding, dit keer voor € 1.999. Ietsje duurder dan een tijdje geleden, maar nog steeds enorm veel mogelijkheden en inputs voor dit bedrag.

Wow.. ik wist niet dat dit ding zo omhoog in prijs was gegaan.. ?? Wel op voorraad bij Bax. 11 stuks!! en nog de nodige B-stock..

Op Amazon trouwens ook beschikbaar voor hetzelfde bedrag.. voor de mensen met Baxbezwaar..

Mezelf kennende. Ik had em ooit bijna gekocht in de BF deal.. en iets anders. Gewoon niet gebruikt toen en niet aan toegekomen.
Wel een geweldig ding de OPXY maar ik moet me inhouden..

Laatst gewijzigd:
Back