Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah, jij ook achter het net gevist.Helaas is de PWM Mantis al uitverkocht bij Thomann. Voor die prijs had ik 'm wel graag willen hebben.
Als ik het goed begrijp stellen ze dus voor dat je je aankoop dan teruggaat sturen en ze hetzelfde artikel voor 5% minder gaan leveren.. ? wat een raar voorstel..Ik kwam vandaag een bijzondere actie van bax tegen: Elders gekocht? Bax Music geeft 5% extra korting!
Ze hebben wel weer een 5% kortingsdeal trouwens.. maar die prijzen idd..Heb jij de afgelopen 30 dagen elders instrumenten, DJ-gear of studio-apparatuur gekocht, maar wil je alsnog profiteren van de allerbeste deal?
Geen stress. Wij regelen het voor je. Wij matchen niet alleen de prijs, we doen er nog eens 5% EXTRA korting
De Waldorf Iridium MK2 is nog iets verder gezakt naar € 2.139 (met code MUSIC26):(en weer on-topic)
Waldorf Iridium MK2 nu € 2.194 ipv € 2.399 bij Bax. Dat is behoorlijk laag voor de nieuwe revisie van deze topsynth:
Bekijk bijlage 3874422
Er staat nu een B-Stock Leviasynth Keyboard voor € 2.125 (met kortingscode EXTRA15) bij Bax te koop in nette staat.Bij Bax staat momenteel een B-Stock Leviasynth Keyboard te koop voor € 2.640 (met kortingscode EXTRA15). Dat is zo'n 500 euro onder de normale prijs, dus behoorlijk laag.