Sleus: even voorstellen

sleus

Stamgast
Hi,
Ben al lang aan het meelezen, maar had nog nooit iets gepost dus laat ik me gelijk maar even voorstellen. Mijn naam is Alex en ik woon in Zwolle.

Ik ben groot liefhebber van muziek (postpunk, new wave, goth, experimenteel, synthwave etc) en op een of andere manier viel een jaar of twee geleden het kwartje dat ik ook zelf wel muziek zou kunnen maken. Waarschijnlijk kwam het door de tsunami aan betaalbare gear van de laatste jaren in combinatie met het "wat-zal-ik-tijdens-deze-corona-lockdown-eens-gaan-doen?" idee.

Inmiddels heb ik een vrij bescheiden arsenaal aan synths (oa B2600 Blue Marvin, Lyra8, enkele Analogue Solutions, Roland Boutiques) maar ben nog zoekende naar de juiste samenstelling. Ik creëer eigenlijk meer geluiden dan dat ik complete nummers maak, en daarin zoek ik het dissonante randje (Lyra!) op. In de tussentijd leer ik veel en dat is minstens net zo leuk.

Groet,
Alex

Ah leuk Alex, er zijn hier zat soundsurfers zonder dat het bij hun ooit tot tracks komt.
Welkom in ieder geval en je bent al lekker bezig met je hardware.
Maar één troost; er zijn zat leden die na veel jaren blijven zoeken naar de goede combinatie van hardware en zo nu en dan weer wisselen.

Mooie set, ik zou zeggen speel ermee in plaats van complete nummers te willen maken.
En welkom :kimono:

Dank allemaal!
Het is inderdaad spelen, en gaandeweg leren wat werkt en wat niet. Er zijn soms van die simpele eureka momentjes (bv toen ik achter het verschil tussen TS vs TRS kwam) maar dat maakt het juist zo leuk. Nogeen hoop te ontdekken.

groet,
Alex

Back