Modwaev - This Is Scorched Earth

Transistor

Insomniac
Distorted kicks, breakbeat achtige ritmes en wat acid door een Rat pedaaltje. Dus wees gewaarschuwd. Het heeft -tig iteraties gekost om de muur een beetje in bedwang te houden, tegen het einde wankelt het een beetje onder de druk. Feedback op de mix is altijd waardevol en gewaardeerd, voor deze neem ik ze alleen wel mee voor de volgende track. :)

Het is niet mijn genre, maar ik vind het hele sound design + compositie wel heel goed op elkaar afgestemd. Ik zou er ergens een rustpunt inbouwen, maar dat is omdat ik hou van net iets meer dynamiek in de opbouw. Objectief zie ik ook dat je track ontzettend gevarieerd is, en wat echo's heeft van de chemical brothers, wat absoluut een compliment is, geen kritiek.

Lekker chaotisch ritme...:okdan:

De overdrive bass kick mag wat meer bass in...
alle geluiden (qua volume) staan praktisch op het zelfde niveau,
waardoor het wat vlak klinkt.
Een beetje EQ-en en pannen, dan zal het wel wat voller (ruimtelijker) klinken.

Ik hou wel van een pak pestherrie maar er mag van iets meer variatie in het arrangement. Rustpunten, zoals Kobboi ook al voorstelde. Luister bijvoorbeeld eens naar een paar tracks van de soundtrack van Dom 2016 van Mick Gordon (BFG Division is een aanrader). Daar zit een golfbeweging in van climax naar rustpunt en weer terug.

Ik hou wel van een pak pestherrie maar er mag van iets meer variatie in het arrangement. Rustpunten, zoals Kobboi ook al voorstelde. Luister bijvoorbeeld eens naar een paar tracks van de soundtrack van Dom 2016 van Mick Gordon (BFG Division is een aanrader). Daar zit een golfbeweging in van climax naar rustpunt en weer terug.
Dat ken ik nog niet, ga ik checken- thanks!

Back