Heb opeens problemen met de Labs van Spitfire. (Tip: haal van hun nooit zomaar wat weg in je DAW wat niet meer op hun site is te downloaden). Dus, geweldige klanken, maar na die vastloper ben ik het geklooi met hun spul nu echt zat. Op YouTube vind ik 1000 reviews van mensen die schijnbaar elke rommel geweldig vinden (zal zich wel lonen voor beide partijen), dus misschien hebben jullie tips. Ik zoek een VST3 van een Choir. Ik wil een groot gemengd koor, zoiets waarmee ik de buren op de Carmina Burana kan trakteren (misschien worden ze dan wat aardiger tegen mij). Hoeft niet perse veel fx te hebben, maar ik wil wel iets zonder kraakjes en tikken (blijkbaar een kenmerk van choir-vst's?) ed. Heb een Intel i7 met 32 GB laptop. Hoeft niet gratis (mag wel), maar het moet geen 1000 euri of 1299 USD te kosten.
, Labs blijft een doorgaans erg goed klinkend & sympathiek idee, maar donkergrijze letters op zwarte achtergrond en een groot bedien-veld met een paar knoppen die niet tegelijk beschikbaar zijn blijft, ehh, wat hardnekkig eigenzinnig
)