Legowelt: Ambient Trip Commander

ishi

Administrator
Staff member
De geweldige film van @smackos staat nu online: Ambient Trip Commander (2022, Nederland. Geregisseerd door Danny Wolfers)

"De volledige Ambient Trip commander animatiefilm van muzikant-kunstenaar Danny Wolfers alias Legowelt. Getekend, geanimeerd en soundtracked door hemzelf. De 'gezelligste' kerstfilm van 2022…uh er zitten wat gewelddadige grafische scenes in maar Gremlins had dat ook, toch…
Vertel het alsjeblieft door!!! Vind het leuk, plaats het opnieuw, maak recensies, laat het zien in je filmclub of underground theater, voel je vrij om het te bootlegen, te verspreiden op torrentz, illegale VHS- of dvd-kopieën te maken, op imdb te zetten etc.etc.etc. Dit is volledig grassroots zonder enig distributiebedrijf en de film is volledig door mijzelf gefinancierd. Als je dit wilt boeken voor een live vertoning met live soundtrack door mijzelf op synths, neem dan contact op met mijn agent rene@octopus-agents.com"

Had nog geen plannen maar ik Ik weet wat ik met kerst ga doen!!

Gezien en gehoord in Eye, was geweldig. Ik ga zeker nog een keer kijken. Meesterlijk.

Hoewel ik graag de (live) uitvoering bij had gewoond is het er om diverse redenen helaas niet van gekomen. Fijn dat de film nu online is te bekijken.

Ziet er goed uit, leuke sounds ook, knap gedaan 👍

Zalig! Vanavond meteen kijken!

De max hier ga ik van genieten dat weet ik zo al

Thx vr de info

Aanrader! Zonder twijfel de film met het grootste aantal synths, mystiek en spot het Quasimidi hoofdkantoor!
hij heeft mij no zo'n quasimidi proberen aan te smeren. dat ding klonk naar potten en pannen hahaha

• Duimpje
Duimpjes: 154
Heb er echt van genoten :) thanx

Back