Welke zijn lekker?Het is tijd om het hier eens over Vlaams Bruin te hebben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Welke zijn lekker?Het is tijd om het hier eens over Vlaams Bruin te hebben
Het heeft allebei de donkere tonen en de zoetigheid is denk ik ook wel hetzelfde, maar Leffe heeft zijn karakteristieke vanille smaak in al hun biertjes en een veel hogere gisting denk ik, er zit in ieder geval wat meer kracht op dan de oud bruin vanwege het alcohol percentage maar hoeveel overeenkomsten het heeft zou je eens kunnen testen.Leffe Bruin ken ik nog niet. Is dat een soort van Oud Bruin dan?
Voor de alcohol hoef je Oud Bruin inderdaad niet te doen. Maar soms heb ik zin in een biertje zonder dat ik daar geestelijk ook iets van merk. Door geharde bierdrinkers wordt er vaak op Oud Bruin neergekeken als dat het een ouwe wijven drankje zou zijn. Het zij zo, ik vind het (naast de zwaardere bieren) op zijn tijd ook lekker.
Ik zag net dat de Leffe Bruin bij de Jumbo verkrijgbaar moet zijn, zal bij de volgende keer boodschappen doen eens kijken.
Ik ben nog steeds bezig met mijn bijdrage voor het worst topic. Inmiddels 3 banden.