• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Bohm Dynamic FM 4op Expander 12/24 (voor handige harry)

Prijs
50 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont duidelijke gebruikssporen

Takegawa

Ouwe rot
Te koop, de fantastiche Bohm Dynamic 12/24, hele dikke 4OP FM synth met alleen maar top notch componenten (Duitse Kwaliteit met een hoofdletter K).

Dit FM monster heeft een beetje liefde nodig. Het geheel ziet er prima uit, alleen de kap van de behuizing is nogal slordig overgespoten geweest. Ook zit er een brom in de voeding, heb hem gelijk weer uitgezet dus outputs zijn niet getest. Ik heb hem zo binnen gekregen (was aan me verkocht als perfect werkend) en ik mag geen projecten meer doen van moeder de vrouw. Deze is dus voor een handige techneut.

Betaald: 150 + verzending.

Knutselprijsje nu: 50 euro bij afhalen, of voor 7.25 extra veilig verpakt verzonden (unit is nogal zwaar, als de verzendkosten hoger uitpakken neem ik ze wel voor m'n rekening).

Back