Studiotour BT

VasC

Dat smurfen we...
Voor de liefhebber: Ik kwam net dit recent geplaatste filmpje tegen waar BT een tour geeft door zijn studio. Het mooie is dat uiteindelijk hij al zijn synths de mooiste vindt, maar eigenlijk spat gewoon de liefde voor synths er vanaf.

Ik ken helaas deze producer niet, Schande?
Maar woow, knappe studio!!! vind vooral grappig, dat hij zo doet, a hier zitten mijn drums in ,schuif open steekt voor fortuin in! in hoekje Fairlight, overal zit wel ergens parels verborgen, en tegelijk studio behangen met synths waar hele geschiedenis aan vasthangt. waarom niet e 8)

Ik heb werkelijk geen idee wie dit is. Heeft iemand voorbeelden van wat er uit die studio komt? :P

Haha, deze man heeft een hoop favoriete synths inderdaad, op de Jupiter 6 na dan :D Maar echt een mooie studio......ik vraag mij wel af hoe hij die keyboards zo vlak tegen de wand heeft gemonteerd; volgens mij hangen deze niet in een rack of zo. Ik zal komend jaar ook een nieuwe studio moeten inrichten en ben hier en daar alvast wat inspiratie aan het opdoen....dit soort filmjes helpen daarbij wel.

Ken BT ook niet dus was ff zijn muziek gaan luisteren en is echt vet.
Hier is de meest gebruikte synth wel de 'piano'.
Maar we meesterwerkjes

Ik ken hem hiervan.

Tweede release op Deep Dish Recordings. Ik heb misschien nog wel iets uit die periode wat ik leuk vond van BT maar daarna werd het mij allemaal wat te commercieel.

Back