Kingkorg

Status
Please reply by conversation.

Nicolas 2000

It's a household name
Ik zoek een Kingkorg. Ik woon in Herentals België en ver rijden gaat niet. Dus graag een beetje in de buurt (uurtje rijden lukt nog wel) in BE of zuid NL. Een zuidelijke prijs mag ook. :engel:

Hey Nicolas,

Ikzelf heb de zwarte versie van de Kingkorg, , maar ik weet ook iemand die een gouden Kingkorg heeft die in goede, en werkende staat is behalve de keys wat verkleurd. (ik verkocht aan hem) ik verkoop mijn zwarte niet, maar mocht je interrese hebben in de goude versie, wil ik het wel eventueel is navragen aan degene die het gekocht heeft.

Bedankt voor je bericht! Je mag het zeker eens navragen. (en op één of andere manier kreeg ik geen melding van je post terwijl ik dit draadje uiteraard volg...)

Laatst gewijzigd:
geen probleem, ik zie hem dit weekend, en ik weet dat hij nich niet echt bezig houdt me de Kingkorg. hij heeft die in een opwelling gekocht van mij, zonder ook maar te weten wat hij gekocht had ;-) als hij eventueel bereidt is, laat ik het zeker weten, en geef ik je zijn gegevens door, kunnen jullie het onder mekaar regelen hij is een betrouwbaar persoon. maar zit ni op forums.

PS, mijn beide Kingkorgs heb beide via Duitsland telkens gevonden, prijzen zijn er lager en er zijn er ook meer beschikbaar.
en mijn KK doe ik niet weg, omdat deze zo makkelijk en handig is in bediening

Groeten.

Waar koop je in Duitsland? Ik keek vorige maand op Ebay kleinanzeigen, maar daar waren ze toen veel duurder dan in NL. De laatste 2 op MP gingen voor 450 en 500 eur max weg, en dan stonden ze er ook weken op. Gouden versies, goede staat.

Bedankt voor de hulp!

Hey Nicolas, ik ook gewoon via Ebay DE, en ene via Reverb. maar ik zie idd dat er nu weinig aanbod is.
Heb ff gechecked bij collega, hij gebruikt zijn KK actief, en doet hem helaas ook niet weg. Als ik ergens iets hoor of weet, dan breng ik je op hoogte

groeten

Ik heb er eentje in huis, deze kan op slot!

Eerste indruk is heel positief: mooie klank, veel minder "goud" dan op foto, en eenvoudig/snel in gebruik eens je het trucje met "page+ & categorie" kent om snel in het lineaire menu te springen. Voor mij een betaalbare manier om opnieuw (analoge) polyklanken te hebben.

Fijn te horen! ja, toestel is echt met duidelijke knop/draaiknop per functie, zeer warme klank met de buis.veel plezier ermee!

Het enige wat ze kostenloos nog aan de interface hadden kunnen doen -het had de looks wel serieus veranderd- was de parameter guide van het menu erop silkscreenen. Dan kon je nog sneller naar de gewenste parameter gaan. Niet dat je dat zo vaak nodig hebt, maar toch. Ik vind dit menu in ieder geval veel handiger werken dan dat van de JD-Xi. Hier heb je maar 1 parameter per pagina, en maar 1 rij pagina's waar je snel doorheen kan scrollen en met de category knoppen nog halverwege in kan springen.

Status
Please reply by conversation.
Back