• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Elektrisch in hoogte verstelbaar dubbel onderstel voor studiomeubel

Prijs
100 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

De Voorman

Ouwe rot
20230117_001110.jpg

side.jpeg

Zeer sterk niet resonerend solide dubbel onderstel voorste elektrisch in hoogte verstelbaar, de achterste met de hand.

• Draagvermogen is extreem hoog je kan er rustig op staan. de hoogte verstelling is traploos motorisch met +/_ knop.
  • Je kan zelf bepalen of mdf hout of wat dan ook erop monteren als het maar breder is dan 100 cm
  • meubel resoneert niet door massa en stijfheid
Omdat mijn nieuwe onderstel twee weken eerder komt dit zeer zachte prijsje.

Noot: Zoals je ziet heb ik er massief eiken panelen op laten plaatsen met daaronder uittrekbare lades. Op de desk kan je heel eenvoudig meerdere synths naast elkaar plaatsen
De maatwerkpanelen en lades zijn in overleg ter overname, in principe gaan ze naar mijn volgende setup. Deze zijn onderblad 240 x 50 en bovenblad 240 x 30. je kan ook goedkoper mdf oid kiezen.

ophalen in Amsterdam of met brenger.nl

Attachments

• front .jpeg
    front .jpeg
    146,4 KB · Bekeken: 225
  • studio deskdesk 240.jpeg
    studio deskdesk 240.jpeg
    118,1 KB · Bekeken: 226
  • wide.jpeg
    wide.jpeg
    168,9 KB · Bekeken: 466
Last edited by a moderator: