Vallen en weer opstaan

Montfrooij

Gepokt en gemazeld
Deze jam zat al een week in de pijplijn, maar ik kreeg hem er maar niet goed op.
Er ging steeds weer wat mis, van een camera die niet opnam tot valse noten en verkeerde clips selecteren en gewoon domweg te laat zijn met iets instarten.
Maar goed, ik vond hem heel lekker, dus wilde hem er per sé op zetten en zowaar zowaar, gisteravond stond hij er na wat prutswerk ineens goed op.
De eerste keer dat ik 2 tracks 'mix' in één jam.

140BPM, stijlen zeggen me niet zoveel, dus ik houd het op energieke house.

Van de nood een deugd gemaakt en mijn proces van 'vallen en opstaan' eronder getypt. Hopelijk luister ik naar mijzelf.

Well done! Ik zou veel liever dit soort performaces zien op Tomorrowland dan een bende omhoog gevallen DJ's die op de playknop van hun laptop drukken en dan een uur met hun vingertje in de lucht staan zwaaien. Wat je hier doet is in elk geval een pak (h)eerlijker...Toch?

Well done! Ik zou veel liever dit soort performaces zien op Tomorrowland dan een bende omhoog gevallen DJ's die op de playknop van hun laptop drukken en dan een uur met hun vingertje in de lucht staan zwaaien. Wat je hier doet is in elk geval een pak (h)eerlijker...Toch?
Thnx
Ik ook hoor. Met foutjes en al.

Ach, soms heb je zo’n dag. En eigenlijk is ieder moment in de studio verder oefen, leren en exploreren waarbij nu en dan iets moois uit de verf komt. Zo kijk ik er in ieder geval tegenaan. Ik vond het een mooie jam, luisterde lekker weg!
ja klopt hoor, al is het bij mij gewoon een beperking van m’n capaciteiten denk ik. Veel veel oefenen. Dan lukt dit ‘net’ en elke keer weer een beetje verder.

Thanks! Ik heb elke keer weer lol, dus daar gaat het mij om 😎

Lekker Jam. Heb genoten.👍👍👍
De hoofdzaak is toch plezier hebben in wat je spontaan creëert en het moment pakken ook al is het niet altijd perfect.
Vaak klinkt dat aangenamer dan weinig spontane overgeproduceerde tracks
Enne....Beter is sowieso de vijand van goed.:beard:

Lekker Jam. Heb genoten.👍👍👍
De hoofdzaak is toch plezier hebben in wat je spontaan creëert en het moment pakken ook al is het niet altijd perfect.
Vaak klinkt dat aangenamer dan weinig spontane overgeproduceerde tracks
Enne....Beter is sowieso de vijand van goed.:beard:
Thnks.
Dit was de 16e take en de eerste die ‘wel’ fijn liep. Dat process van fouten maken en opnieuw beginnen wilde ik een x aanstippen, want het hoort er voor mij idd gewoon bij. Onderdeel van de lol tijdens het leren.

Lekker man!

"So what do I do about this? Try harder? Practice more?"

Nope. Gewoon op leren vertrouwen dat je publiek hier weinig tot niets van merkt. (Zoals je ook al las in de comments)

Bij twijfel, hoorde het erbij.
Bij nog meer twijfel, was het een experiment.
Bij nog nog meer twijfel, was het een technische storing.

:D

Mooi gedaan met die verhalen erbij ook! Het is dat je er bij hebt gezet wat de fouten waren anders had ik ze niet opgemerkt! ;)

Lekker man!

"So what do I do about this? Try harder? Practice more?"

Nope. Gewoon op leren vertrouwen dat je publiek hier weinig tot niets van merkt. (Zoals je ook al las in de comments)

Bij twijfel, hoorde het erbij.
Bij nog meer twijfel, was het een experiment.
Bij nog nog meer twijfel, was het een technische storing.

:D
Hahahahahahahaha.
Je hebt gelijk hoor, maar die meters moet ik echt wel maken.
Leren van je fouten. En ze lekker blijven maken.
Maar gelukkig is het hobby, dus geen straf.

Back