Korg MS les te Willem 2 Studio. The day after.

klinkske

boeketje voor de vrouw
Gisteren was t dan eindelijk zover. 4 cursisten, een leraar en n boel Korg MS spul samengebracht voor n dagje voltage control.
Er zijn opnames gedaan, mochten die na een kritische ronde onze goedkeuring krijgen verschijnt er hier wel wat om te luisteren.
Het was heel gezellig en de dag was absoluut voorbij in n ogenblik.

Hier enkele foto's zodat jullie mee vd sfeer konden proeven. We hadden teveel Korg bij, lang niet alles is gebruikt, zoals ik al zei: de dag was te kort.

IMG_4063.JPG

Attachments

• IMG_4065.JPG
    IMG_4065.JPG
    211,4 KB · Bekeken: 306
  • IMG_4066.JPG
    IMG_4066.JPG
    244,2 KB · Bekeken: 291
  • IMG_4069.JPG
    IMG_4069.JPG
    207,7 KB · Bekeken: 288
VC10? De leraar wel heel even... Hij was in mint staat, mooi ding.

Cool. Heb diverse MS10 en een MS20 gehad vroeger. Verbaas me nog altijd dat nog geen fabrikant (korg/behringer) zich aan een MS10 re-issue/clone gewaagd heeft. Toch een superdikke bak, 1 grote sweetspot en anders dan de MS20

Heb nu een prologue die makkelijk al die MS10 sounds maakt, maar geen enkele van de logue’s is ooit neergezet als zijnde moderne MS incarnatie.

Heel terecht, Sleus kreeg een MS10 voor zijn eerste opdracht 'maak een krekel' en won absoluut. De ms20's konden zelfs niet in de buurt komen.
MS10 was heel underrated, de dagen van 550 euro voor eentje lijken voorbij.

ha wie weet. We moesten t echter op t gevoel maken, dat was de eerste oefening. Later deden we een 2e krekel, en we bouwden een hele krekel vergadering, waarbij één krekel begon, allen mee deden en een andere eindigden.

Krekels, ja....dat is een mooie opdracht en nog best lastig om op gevoel te doen.

Hier trouwens nog wat oude patchvoorbeelden met de ESP, uit een toevoeging aan de oorspronkelijke manual. Je krijgt gelijk een gevoel van de leeftijd van de MS-serie :D

dank voor die link ^^^

ik heb de man achter de verdwenen website http://www.korganalogue.net/ op FB in mijn contacts, er is kans dat de website opnieuw online komt met alle info. Hij heeft m een tijd terug offline gehaald wegens issues en de bezoekers waren spaars, de laatste jaren. Ik heb m gemotiveerd die terug online te zetten.
Krijgt dus vast n herkansing, als ik weet dat ie online komt deel ik t.

Dat zou zeker mooi zijn klinkske!

Ongeveer medio dit jaar ga ik verhuizen en krijg dan een wat grotere studioruimte. Dan kan ik als het goed is al mijn Korg MS-spullen bij elkaar zetten en tegelijk gebruiken....lijkt me echt vet 8)

Ik heb gevonden hoe ik deze foto kan delen zonder klachten vh SF 'too big' - ze bedoelen natuurlijk 'te vetjes' ;)

Back