FAST Bundle met enorme korting

bombario

Gepokt en gemazeld
Ik wil jullie deze deal niet onthouden.

De FAST Bundle van Focusrite is echt leuk spul. Ik snap niet hoe het kan, maar als het goed is kun je de hele bundel nu kopen voor € 33,61 (in plaats van 250 euro). Dat stond althans in de mail van Adam Audio die ik van de week ontving. Ik heb geen idee of er een addertje onder het gras zit, maar dat mag je dan zelf uitzoeken 😀

Dit is de kortingscode:

FASTBUNDLEFEB23​

Voor mij werkt de code alvast niet... Toch bedankt om te delen!

UPDATE: nog eens geprobeerd en nu lukt het wel, zevental euries aan tax erbij maar toch leuke prijs.

Laatst gewijzigd:
Ik heb geen idee of er een addertje onder het gras zit, maar dat mag je dan zelf uitzoeken 😀
Het zijn goede plugins, gebaseerd op de Sonible smart serie en met Sonible techniek erachter, maar dan net wat minder functies. Zeker voor mensen die weinig ervaring hebben met dergelijke plugins en willen leren om hiermee te werken een aanrader. Je begrijpt dan beter hoe andere EQ plugins, limiters, compressors et cetera werken. De adder onder het gras is dat de plugins in je DAW alleen werken als je ONLINE bent. Ze moeten 'naar huis kunnen bellen' tijdens gebruik. Updates zijn gratis en er komen volgens de klantenservice van The Collective (waar deze plugins onder vallen) geen plugins meer bij. Dus voor deze prijs zou ik het zeker doen. Officieel is de korting alleen voor gebruikers van geregistreerde hardware producten van Novation en Focusrite, maar wellicht werkt hij voor iedereen.

Hier nog een goede vergelijking tussen de Fast Bundle vs Sonible smart.

Voor mensen die interesse hebben in dit soort AI bundles (je kunt er in ieder geval door leren) , de Sonible Smart bundle is nu ook in de sale vanwege het 10 jarige bestaan van Sonible.

Het goedkoopste te vinden via everyplugin dot com: smart:bundle van 299 voor 82.33 us dollars. Er komt geen vat meer bij. Met de huidige koers zeg maar 80 euro.

Via audiodeluxe komt 'ie op 89 us dollar tijdens de checkout: Sonible smart:bundle

En hier de Sonible productpagina: smart:bundle - sonible van 299 voor 99 euro.

In de video hierboven kun je de belangrijkste verschillen zien...

Back