vink
atropos-krans-os
allereerst alle HALion 7 produkten zijn nu in sale met 50% korting.
2 echt verschillende produkten: HALion 7 en HALion Sonic 7 Collection. (3e produkt is een crossgrade van Falcon/Kontakt etc.)
HALion 7 is het 'echte' produkt, i.e. toegankelijk om te programmeren, met eigen samples te werken, HALion 7 kan ook echt samplen (!), etc.
Sonic is de player.... (zoals Kontak Player...)
de 7.1 versie, is vooral een update voor de spectral oscillator... die al bizonder was, maar nu zeer bizonder...
onderschat HALion 7 niet, zou ik zeggen, al heeft HALion 7 geen per voice effects, het heeft zeer bizonder 'oscilators', zoals de wavetable synthesis; al eens gemeld overweldigend goed/mooi. heeft geen mogelikheden tot 'morphing', zoals Serum, Vital, Vaporizer 2....
dus een eigenzinnig ding, maar met veel mogelikheden...
en wil je de spectral oscillator gebruiken én geen cent uitgeven????
download HALion Sonic 7 + X-Stream
die maakt vrijwel alles van de spectral oscillator toegankelik én je kunt je eigen samples gebruiken.
in wezen wordt de spectral oscillator weggegeven....
dit stond al in een andere draad, maar viel misschien niet zo op.
en in die draad, nee, toch niet, zal wel op KVR zijn. je moet een steinberg account hebben, en je zal minmaal 2 programma's moeten downloaden; de download manager, en de activation manager..... (er is ook nog een library manager, waarmee je b.v. de samples van X-Stream kunt verplaatsen)....
goed, beoordeel zelf of het het waard is, ik vind van wel. (ik zelf heb HALion 7, via Absolute 6.....)..
www.steinberg.net
www.steinberg.net
hoe je met x-stream kunt werken:
2 echt verschillende produkten: HALion 7 en HALion Sonic 7 Collection. (3e produkt is een crossgrade van Falcon/Kontakt etc.)
HALion 7 is het 'echte' produkt, i.e. toegankelijk om te programmeren, met eigen samples te werken, HALion 7 kan ook echt samplen (!), etc.
Sonic is de player.... (zoals Kontak Player...)
de 7.1 versie, is vooral een update voor de spectral oscillator... die al bizonder was, maar nu zeer bizonder...
onderschat HALion 7 niet, zou ik zeggen, al heeft HALion 7 geen per voice effects, het heeft zeer bizonder 'oscilators', zoals de wavetable synthesis; al eens gemeld overweldigend goed/mooi. heeft geen mogelikheden tot 'morphing', zoals Serum, Vital, Vaporizer 2....
dus een eigenzinnig ding, maar met veel mogelikheden...
en wil je de spectral oscillator gebruiken én geen cent uitgeven????
download HALion Sonic 7 + X-Stream
die maakt vrijwel alles van de spectral oscillator toegankelik én je kunt je eigen samples gebruiken.
in wezen wordt de spectral oscillator weggegeven....
dit stond al in een andere draad, maar viel misschien niet zo op.
en in die draad, nee, toch niet, zal wel op KVR zijn. je moet een steinberg account hebben, en je zal minmaal 2 programma's moeten downloaden; de download manager, en de activation manager..... (er is ook nog een library manager, waarmee je b.v. de samples van X-Stream kunt verplaatsen)....
goed, beoordeel zelf of het het waard is, ik vind van wel. (ik zelf heb HALion 7, via Absolute 6.....)..
Mobile Apps Sale
Intro offers on Steinberg's Verve, Etude and Cubasis mobile music apps. Ends Jan 7, 2026!
New: Free X-Stream Spectral Synthesizer
Stretch the playback of samples, loops or even whole tracks to extreme lengths and create ethereal soundscapes and textures with X-Stream.
hoe je met x-stream kunt werken: