V vintageboy Ingeburgerd Lid sinds 23 juni 2008 Berichten 65 24 februari 2023 #1 Al eerder een oproep geplaatst, nog steeds op zoek naar een Kenton DCB mk3. PB welkom als je iets hebt
Al eerder een oproep geplaatst, nog steeds op zoek naar een Kenton DCB mk3. PB welkom als je iets hebt
D dod563 Ouwe rot Lid sinds 26 september 2008 Berichten 1.334 25 februari 2023 #2 Geen DCB maar wel een Pro 4 te koop hier. Duurder maar meer mogelijkheden.
J@ker Stamgast Lid sinds 18 oktober 2006 Berichten 418 Locatie rottrdm 25 februari 2023 #3 Oldschool MIDI-DCB adaptor for Roland Juno 60 by Valpower on Tindie Its a MIDI to DCB adaptor for JUNO 60 www.tindie.com Voor 65 euro ofzo een note on off interface
Oldschool MIDI-DCB adaptor for Roland Juno 60 by Valpower on Tindie Its a MIDI to DCB adaptor for JUNO 60 www.tindie.com Voor 65 euro ofzo een note on off interface
V vintageboy Ingeburgerd Lid sinds 23 juni 2008 Berichten 65 27 februari 2023 #4 J@ker schreef: Oldschool MIDI-DCB adaptor for Roland Juno 60 by Valpower on Tindie Its a MIDI to DCB adaptor for JUNO 60 www.tindie.com Voor 65 euro ofzo een note on off interface Zie meer... Ja ik heb hem gezien, die is alleen niet bidirectional, wat ik toch wel graag wil. Bedankt voor het sturen in ieder geval
J@ker schreef: Oldschool MIDI-DCB adaptor for Roland Juno 60 by Valpower on Tindie Its a MIDI to DCB adaptor for JUNO 60 www.tindie.com Voor 65 euro ofzo een note on off interface Zie meer... Ja ik heb hem gezien, die is alleen niet bidirectional, wat ik toch wel graag wil. Bedankt voor het sturen in ieder geval
V vintageboy Ingeburgerd Lid sinds 23 juni 2008 Berichten 65 27 februari 2023 #5 dod563 schreef: Geen DCB maar wel een Pro 4 te koop hier. Duurder maar meer mogelijkheden. Zie meer... Mooie optie inderdaad, maar ook die is helaas niet bidirectional. anders had ik hem graag overgenomen
dod563 schreef: Geen DCB maar wel een Pro 4 te koop hier. Duurder maar meer mogelijkheden. Zie meer... Mooie optie inderdaad, maar ook die is helaas niet bidirectional. anders had ik hem graag overgenomen
J@ker Stamgast Lid sinds 18 oktober 2006 Berichten 418 Locatie rottrdm 27 februari 2023 #6 Heb ooit een ju60 gehad maar vanwege dat dcb en geldgebrek nooit echt veel plezier van gehad.. die zwerft hier nog op het forum rond denk ik
Heb ooit een ju60 gehad maar vanwege dat dcb en geldgebrek nooit echt veel plezier van gehad.. die zwerft hier nog op het forum rond denk ik
marcuuu Gepokt en gemazeld Lid sinds 24 juni 2002 Berichten 7.302 Locatie <zh> 27 februari 2023 #7 In een kenton Pro 2000 kan ook een dcb optie
V vintageboy Ingeburgerd Lid sinds 23 juni 2008 Berichten 65 2 Maart 2023 #8 marcuuu schreef: In een kenton Pro 2000 kan ook een dcb optie Zie meer... Ja klopt, helaas kan die alleen midi lezen en niet schrijven. Anders top optie geweest inderdaad
marcuuu schreef: In een kenton Pro 2000 kan ook een dcb optie Zie meer... Ja klopt, helaas kan die alleen midi lezen en niet schrijven. Anders top optie geweest inderdaad